Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb destijds ook een doek laten maken van 3 bij 1 meter van brandvertragend molton. Met 5 ringen aan de de zijkanten zodat ik het aan de palen van m'n truss kan bevestigen.
    (niet bij bax overigens, maar kostte toch slechts 40 euro!)

Comment

• Gister een heel leuk feest gehad. Een man of 120 tot 150. 1e keer met de sub, echt, wat een ding. Hij geeft net de meer body, die ik nodig had. De toppen clippen minder snel waardoor ze een stuk harder kunnen. Dit keer géén kerstverlichting, haha. Zelf vind ik het er een stuk netter uitzien. De lichtset stond binnen, want als 't ging regenen, duurt het wel even voordat het binnen was. De spots stonden gericht op binnen en buiten.

De geluidsset:

De lichtset:

Sub:

Comment

• dat was toch de bedoeling? al vind ik 150 man veel voor die topjes.

Comment

• De meeste stonden vooraan, en de rest achteraan of in het huis. Hier was het goed te horen. 150 man, is wel veel ja. Ik zou eigenlijk maximaal zo'n 100/120 gaan doen, maar er kwamen meer kinderen dan verwacht.

Comment

• als het inderdaad vooraan bij elkaar staat is het wel weer beter te doen, ach.. leuk om te horen dat het goed is gegaan! Sparen voor een 2e? ohja.. die case voor je topkasten, 2ehands overgenomen of nieuw? zoek ook zoiets.

Comment

• De speaker flightcase 2e hands over genomen. Als het goed is heeft die man nog een flightcase over, mail me hier maar over, krijg je z'n email adres.

Ik ga zeker voor 'n 2e sparen.

Comment

• @ dj scratch, kan zo snel niet vinden welke top sub combo je tevreden over bent, dus bij deze de vraag welke is het?

Comment

• 2 Behringer B212a en dB Technologies sub05.

Comment

• Afgelopen zaterdag wederom een feestje van licht en geluid voorzien. Dit keer een 16 verjaardag welke werd gehouden in een buurthuis.

Dj setje bestond uit 2x gemini cdj600 + gemini mixer
                    Frontset bestond uit 6 AD systems topkasten verspreid door de zaal, als monitoring voor de DJ en mijzelf (licht) twee stuks JBL MRX.

Lichtsetje: twee fourbars op statief, een showtec Titan strobo op vloerstatief en een HQ-powerd VDP1500-SM rookmachine. Dit alles aangestuurd door een Showtec Light Desk Pro 512, gezien de kleinere sturing reeds ergens anders was ingezet.

De zaal
                    DJ met wat rook
                    vage feestgangers
                    monitortje
                    titan strobo
                    uitzicht vanaf mijn plekje

Comment

• vage feestgangers

Haha ik dacht hmm humor ff vage mensen kijken maar ja zo kan het ook vaag zijn.

Comment

• Geen afrokdoek voor de tafel?

Zit er verder strak uit, zoals het hoort.

Comment

• Eindelijke de nieuwe set zo goed als klaar! Moet links en rechts nog wat gebeuren met blindplaten maar zo goed als klaar. Voorzien van:

- Dell PC met 19" TFT vast gemonteerd
                          - Denon 4500 MIDI console
                          - Martin Freekie DMX tafel
                          - Behringer 450 mengpaneel
                          - American DJ Equalizer
                          - DMX Dimmerpack (niet zichtbaar voor de verlichting voor in het meubel)

Foto 1: http://yfrog.com/gzb5lqewj
                          Foto 2: http://yfrog.com/kld0fmj

Heb zaterdag eerste klus met deze set, dus zal dan even wat foto's plaatsen van de totale drive-in set.

Comment

• Tijdje afwezig geweest op het forum. Zal weer eens wat nieuwe plaatjes posten.

Afgelopen weekeind 3 klusjes gedaan. Hier foto's van de 2 leukste!

70's and 80's: http://soundsensation.nl/fots/70s.jpg

tentfeest: http://soundsensation.nl/fots/tent.jpg

beide foto's bijna klaar met opbouwen, hebben nog even wat kabels weggewerkt en vast getaped.

Comment

• Nette show, maar waarom kies je ervoor om je parren verticaal te hangen? Juist bij die tent, waarbij je in het donker die basisverlichting hard nodig hebt is het niet slim om het zo te hangen.

Comment

• @ Mart,

Ik denk dat je het scherm van je pc nog wel eens rechter gaat zetten ( verder overeind zeg maar ). Nu zul je het niet helemaal optimaal kunnen lezen en van die mafkezen die er dingen zullen gaan opleggen / zetten.
                                Verder denk ik dat je de muis toetsenbord combi zo niet echt lukker zult kunnen gaan gebruiken omdat het simpel weg niet past. Mis een kleiner toetsenbord ( liefst lichtgevend natuurlijk ) en een trackbal muis?

Dat van het scherm gaat denk zeker op voor de denon controller als die wat meer overeind staat zul je hem veel makkelijker kunnen uitlezen en bedienen.

@ Soundsensation.

Die led parren zo zijn wel leuk en creatief maar als je niet op een podium staat doen de onderste 2 geen bal af. Dan staat er meteen iemand voor en zie je er niets meer van. Dus als je op de grond staat dan zou ik de parren horizontaal hangen i.p.v verticaal.

De rookmachine zou ik NOOIT boven me apparatuur hangen. Zeker niet een budget machine. Als dat spul in je apparatuur komt zul je merken dat het daar niet echt geschikt voor is ;).

Wat ook een hele hoop voor het oog zou schelen is als je de kabels in de truss wat netter weg werkt. Nu lijkt het net of je ze er maar in gegooid hebt.

Nog spannender. Neem een backdrop en zet hem achter je.

Misschien een rare vraag maar waarom sta je halverwege in de tent en niet aan het eind op een podiumpje of dergelijken.

Comment

Working...
                                X