Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opendag Esonstad

Afgelopen zaterdag geluid en truss voor banners verzorgt bij het optreden van Druma Oranje en de Rhythm Girls op de Opendag van Esonstad... helaas regende het een beetje en waren er daardoor weinig toeschouwers...

Dankzij de 4 meegenomen Mackie's en de wind mee was de voorstelling in geheel Esonstad te horen :p

Comment

• @ rintie,
      aangezien de controller bij het nieuwe meubel voor de mixer komt is het overbodig. toch bedankt.

Comment

• dan nog zou ik ze vervangen door haakse.... oogt mooier, platter ed.
        Waarom trouwens oranje kabels?

Comment

• @deejay zit er goed uit. (lol dat je nog in die mercedes rijdt.)

Comment

• Originally posted by zassie View Post
            dan nog zou ik ze vervangen door haakse.... oogt mooier, platter ed.
            Waarom trouwens oranje kabels?
            Had ik toen nog liggen, heb inmiddels wel andere.. zal dat binnenkort toch maar eens vervangen ;)

Comment

• je truss moet voortaan wel in een gat, want hij staat nu scheef. (of lijkt dat maar zo??)

Comment

• Zag het op de foto inderdaad ook, maar hij stond daar wel recht. 2 man takelde, en 1 keek of hij goed was. ( als je het trouwens over mijn disco hebt :P )

Comment

• Zojuist een klein drive-in showtje opgebouwd voor een groep 8 feest.
                  Ik draai vanavond mono met 1x db 605D dit omdat ik de andere nog niet heb.
                  Maar ik kan je zeggen het is een heel klein zaaltje, en heb hem even vol open gehad.
                  (het gaat hard zat!)

Straks om 18:15 terug om mn laptop en cd koffer er ergens bij zien te stoppen.
                  En dan tot 22:00 draaien.

Comment

• Ik zou persoonlijk het licht nog wat naar achteren schuiven en wat hoger optakelen. Als het al zo'n kleine ruimte is heb je die plek wel nodig.
                    Ook zou ik ze met de poot naar voren zetten zodat die parallel loopt met je DJ-booth. Scheelt struikelgevallen. ;)

Comment

• Als ik je foto beoordeel kijk ik tegen een enorm handvat aan, wanneer je hem een kwart slag (zodat je handvat / takel naar de muur achter je wijst) valt het een stuk minder op.

Of het publiek zich er aan zal storen?

Nee =')

Comment

• ik zal de handvat proberen weg te draaien, al heb ik al wel alle kabels erachter getaped.
                        Als daar tijd voor is probeer ik dat nog even.
                        (maar een poot waar ze over kunnen struikelen blijf je toch houden met 3 poten)

Misschien zet ik hem ook nog een slagje hoger, alleen zit er een houten balk aan het plafond, die ik even mis moet houden.
                        Ik zal het even bekijken vanavond.

Comment

• ik zou je doekje even on der de loep nemen: velour de panne (wat het volgens mij is) is naar mijn weten NIET brandvertragend. Moet je mee oppassen: behandelen of vervangen want als de brandweer langskomt heb je een probleem.

Comment

• Ik ga binnenkort toch naar bax-shop, even kijken of ze me daar aan zo'n doek kunnen helpen. Daar heb je helemaal gelijk in.
                            Theaterdoek neem ik aan?

Comment

• katoen werkt al beter... en dan behandelen met een brandvertagende spray.
                              Theaterdoek is nog beter, maar dat is er vaak alleen in grote lappen.

Comment

• Kunnen we op maat laten maken. :) In de shop staan versies die volgens onze 'standaard opgegeven specificaties' worden gemaakt. Maar we kunnen ze ook aan de hand van je eigen wensen laten maken.

Comment

Working...
                                X