Op zich niet verkeerd, maar ik vind het allemaal wat rommelig overkomen. Dat heeft te maken met die gigantische laptop stand (en dan vooral het feit dat die zo hoog boven je meubel uit komt) en de asymetrische afstelling van de parren.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Bedankt voor de reacties.
Over het laptop statief, ik ga hier van de week naar kijken, of ik 'm een stuk lager kan zetten. Sowieso komt er tegenwoordig naast mij een speakerflightcase te staan, waar ik onderandere de CD's en eventueel dan de laptop op kan zetten.
Over de kerst verlichting..
Opzich zijn het wel leuke lampjes, die wat sfeer effect afgeven. Wel ben ik er mee eens, dat het er niet super strak uitziet. Ik zal gaan kijken wat ik ermee ga doen...
Komend weekend 2 feestjes, ik zal proberen het nog wat netter eruit laten zien. Bij 1 feest is het alleen geluid. Dan zal er een ander meubel gebruikt worden.
Comment
-
Mensen,
Waarom allemaal die dikke laptop bijna in de Truss hangen? Maak je booth wat breder (als er zo nodig met CD en digitaal gedraaid moet worden), 19" la met de laptop erin en extern TFT scherm in een case hangen?
Ik zal binnenkort ook wat posten, ben nieuwe set aan het bouwen. Bezig met 3 dikke Road Ready 19 inch taperack flightcases. Licht / geluid / versterkers en PC met beetje verbouwde muurbeugel voor TFT. DMX gestuurde spots voorin die spiegelen op 20graden scheef gezette traanplaat. Lijkt wel vet, binnenkort meer.
Comment
-
Gisteren weer een feestje gehad.
laatste tijd dit topic niet meer bijgehouden, bekijk
http://foto.hyperdisco.nl voor meer fotos ;)
Comment
Comment