Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor 16A 3fase 5pollig zijn er zeer veel verlopen te krijgen welke meteen een shuko op iedere fase hebben. (staan diverse van in de webshop). Lijkt me dus dat dit gewoon is toegestaan (al dan niet enkel bij tijdige installaties).

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
      Volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen.
      Er staat duidelijk dat 32A MALE! naar 16A FEMALE! verboden is.
      waar jij het over hebt is 32A Female naar 16A Male, dat is een heel ander verhaal gezien je dan van de 16A bron naar een 32A verdeler gaat en je dus toch maximaal 16A bent afgezekerd. Als je echter van 32 naar 16 gaat kan je (met zon ongezekerde 16A verdeler) toch 32A door je 16A kabeltje (en zelfs door je shuko) heen halen. Daarom dat dat dus niet de bedoeling is.

Verder kan je best van shuko naar 16A gaan omdat je toch gewoon op 1 keer 16A bent afgezekerd in de meterkanst. Van 16A naar shuko mag ook.

Maagoed dit is mischien meer iets voor het kabels / kracht forum ipv drive-inn ?
      Als ik zeg dat er een krachtverdeler van 16A aan het einde van de 32A kabel gehangen werd die op 16A gebouw was aangesloten heb je wel dat verloopje nodig voor naar de krachtverdeler(32Male naar 16Female) en kan er niks fout gaan.

Comment

• Okay, bij dat soort "vreemde" constructies kan zon ding inderdaad toch wel handig zijn.
        Als je weet waar je mee bezig bent, heb ik er ook niet zon probleem mee. Maar ik denk dat er voorkomen moet worden dat beginners en mensen die geen kennis van kracht hebben hier lezen dat dit soort verloopjes altijd zomaar kunnen / veilig zijn.

Comment

• Volgens mij gaat het hier niet meer over drive-in show foto's.

Heel fijn dat jullie het graag over krachtverlopen hebben maar zoals ik het nu lees gaat het echt alleen maar over kracht naar 230 hier en kracht naar 230 daar. Er zijn nu al 3 van deze topic's actief. Zelfs ik kan het nu nog maar amper allemaal uit elkaar houden wie wat waar gezegt heeft. Als je nu toch info zoekt erover zie je door de krachtkabels de vraag niet eens meer. Zou dit niet gewoon allemaal lekker in 1 topic gebundelt worden.

Comment

• Afgelopen zaterdag muziek verzorgd bij een 25-jarig huwelijkfeest. Thema was seventies. Aankleding en muziekkeuze dus ook.
            Van te voren playlists samengesteld met de opdrachtgever, en zo mijn (legale) collectie ook weer uitgebreid.

Was een gezellige avond. Wat ik wel moeilijker vond, was de lengte van de avond. Ze wilden graag dat er vanaf het begin gedanst werd. Daardoor dreigde er later op de avond wel een gat te vallen, mensen begonnen aardig moe te worden. Gelukkig kon ik dat gat nog redelijk dichtdraaien, daarna ging het feest nog even door.

http://www.mijnalbum.nl/Album=OATRYOKU

http://youtu.be/f-CSdPNGQtM

Comment

• Nu ben je aan het herstellen van een hernia doordat je die grote QSC op een statief hebt getild?
              Holy cow... Ik hoop dat je degelijke statieven eronder hebt staan.. want 40 kilo is voor de meeste al erg aan de max.... en laat dat nou net zijn wat die speakers wegen.

Ziet er verder netjes uit. Al zou ik het bannertje liever helemaal bedrukt zien ipv die witte randen ernaast.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                Nu ben je aan het herstellen van een hernia doordat je die grote QSC op een statief hebt getild?
                Holy cow... Ik hoop dat je degelijke statieven eronder hebt staan.. want 40 kilo is voor de meeste al erg aan de max.... en laat dat nou net zijn wat die speakers wegen.
                :p Dat viel inderdaad niet mee. Het lukte me via wat truukjes de speaker op de stand te zetten. Het was misschien nog zwaarder om de speakers achter in de auto te krijgen, vooral de aanhangwagen zat hierbij nogal in de weg. Dan voel je de 40 kilo al snel doorwegen.

Op zich zijn ze nog goed beet te pakken en over korte afstanden te dragen. Komt waarschijnlijk door de goede plaatsing van de handvatten en het lage zwaartepunt.

De statieven zijn stevig, kunnen tot 50 kg aan. Zijn wind-ups, dus dat scheelt ook nog. Heb geen moment het gevoel gehad dat ze niet stevig stonden. Anders had ik ze ook niet laten staan op de stands maar naar beneden gehaald.
                Ik ben nog wel bezig met een aluminium-bedrijf om stands op maat te laten maken. Beter voor mn rug waarschijnlijk ;)

Overigens is het geluid van de KW153 echt FE-NO-ME-NAAL! Zowel op lage als hoge volumes een zuiver en helder geluid. Kan echt heel hard en toch zuiver gaan. Ook het laag in de speaker is zeer goed.

Originally posted by zassie View Post
                Ziet er verder netjes uit. Al zou ik het bannertje liever helemaal bedrukt zien ipv die witte randen ernaast.
                Yup, dat was ook de bedoeling. Ergens fout gegaan bij de drukker. Net als de ringen alleen op de hoeken ipv om de 30 cm. Dus ze zijn opnieuw gemaakt, maar kwamen 2 dagen te laat binnen. Nu heb ik ze dubbel dus :(
                Spandoekje, iemand??

Comment

• Gister gedraaid met een tennisvereniging. Alles verliep goed, net zoals altijd !

Comment

• Juist, je toppen nu echt een keer op de goede hoogte! Ziet er gewoon strak en netjes uit....

Enigste puntje is dat 1 led par tegen de speaker schijnt. Had je miss kunnen verhelpen om het dichter op elkaar te zetten of je speaker 30 cm verder zetten.

Comment

• Klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb hem daarom ook op de DJ booth laten schijnen.

Comment

• Hoe klinken de 2 X-18B's het samen met de 2x K-115?
                        En hoe heb je ze versterkt? Gewoon met een P-2000?

Comment

• Het klinkt prima, net wat je er ook mag van verwachten.
                          Ik gebruik momenteel nog de P-1600.

Comment

• Bram komt er nog een aparte amp voor de sub zo ja welke.

Comment

• Nee, tijdelijk niet.

Comment

• Een aantal foto's van de afgelopen 2 feestjes.

Deze zijn van gisteren:

(de bak onder de rookmachine is na de foto's weg gehaald.

Vorig weekend.

Foto van de show:

Overzicht:

Comment

Working...
                                X