Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat is ook weer zo!
    Maar als je later een proffesionelere truss brug hebt. Kan je dat doek weer verder gebruiken. Maar een normaal doek is ook een goede oplossing!

Comment

• Ja, is een goede tip je truss achter je zetten met een backdrop o.i.d.

Maar ik snap niet waarom je toch altijd die kerstlichtjes om je meubel hangt, vindt het er zo rommelig er uit zien als je begrijpt wat ik bedoel.

Comment

• Donderdag avond een feest in het club huis van de voetbal verenigen gehad:
        Helaas geen foto's camera vergeten.

Vrijdag avond een feest gehad van iemand die 50 werd:

Foto's:

Zaterdag avond een feest gehad van 2 mensen die 65 werden:
        Helaas was de camera leeg:P en was ik de oplader kwijt.

Alle drie de dagen had ik het zelfde setje staan. Zelf vond ik vrijdag avond de beste avond.

Apparatuur:
        2* KV2 ES1.0 Gehuurd
        4* KV2 ES1.8 Gehuurd
        1* bijbehorend versterkerrack Gehuurd

1*4-Bar par 56
        1* Soundcraft spirit e12
        1* Numark CDN 55
        1* Laptop met Virtual DJ

Eventuele opmerkingen zijn altijd welkom.

Comment

• @ DJordy

Ziet er netjes uit. Weinig aan op te merken. Voor de volgende keer zou ik alleen even de kabel van de parren naar beneden even wegwerken. Ik kan me nog herinneren dat dat eens helemaal fout ging hier. Gelukkig eindigde het met 2 kapotte parren en een hap uit het laminaat.

Comment

• Ziet er netjes uit;)

Het enige is dat je waarschijnlijk wat vermogen over had ten minste als ik het goede setje voor me heb!

Maar beter te veel dan te weinig

Comment

• @rintie bedankt voor de tip zal er de volgende keer een tapeje op doen.

@marcdelange, ik had inderdaad genoeg vermogen over:P Das altijd handig.

Comment

• Wat een raar verloop heb jij.
                Krachtstroom naar shuko is toch verboden.

Comment

• ik snapte er ook weinig van maar de verhuurder zei dat het mocht en dat ik het zo mocht gebruiken, er zat ook een verloop bij van 32A naar 16A.

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
                    Apparatuur:
                    2* KV2 ES1.0 Gehuurd
                    4* KV2 ES1.8 Gehuurd
                    1* bijbehorend versterkerrack Gehuurd

Mooi om eens wat KV2 tegen te komen. Setjes zie je helaas te weinig. Kwalitatief spul met ballen!

Krachtstroomverloop zal wel zo uitgerust zijn dat slechts 1 fase is doorgelinkt naar de Schuko. Werkt wel, maar zo hoort het absoluut niet. Zelfde geld voor de 32-16 A kabel. Is volgens mij ook niet helemaal volgens de regeltjes. (hierin kan ik me vergissen.)

Comment

• owke ja ik moest die gebruiken want er was geen krachtstroom voorhanden. was inderdaad een zeer fijn setje om me te werken. goed laag

Comment

• "Niet helemaal volgens de regeltjes"??? Een verloopje 32AM->16AF is VERBODEN en BRANDGEVAARLIJK!
                        Stel je eens voor dat er een kortsluiting optreedt in de voedingskabel van je stroomverdeler? Deze kabel z'n weerstand is waarschijnlijk te hoog om een 32A automaat te laten trippen, maar laag genoeg om de kabel fel te laten opwarmen. Resultaat: Kabel fikt uit, zekering blijft heel, zaal brandt af. Wie is verantwoordelijk? De persoon die het illegale verloopkabeltje gebruikt heeft...

Comment

• Waar staat dat het verboden is?

Even een situatie die ik wel is tegen ben gekomen:
                          - Lokatie heeft 16A aansluiting
                          - Ik heb 32A kabel in me handen
                          - Ik pak verloop naar 16A (voor aansluiting)
                          - Nu kan nooit de kabel door fikken of wat dan ook, want dan zal de zekering er gewoon uit gaan als die boven de 16A komt (aansluiting gebouw)

Daarvoor zijn die verloopjes bedoelt, daarvoor gebruik je ze. Natuurlijk kun je ze ook gebruiken om rechtstreeks 32A uit de muur om te zetten naar 16A = potentieel zeker gevaarlijk.

Maarja dit is het zelfde als statief voor max 30kg, kan gevaarlijk zijn(gewicht 100kg), maar kan ook prima zijn (gewicht 5kg), het is allemaal relatief.

Comment

• Volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen.
                            Er staat duidelijk dat 32A MALE! naar 16A FEMALE! verboden is.
                            waar jij het over hebt is 32A Female naar 16A Male, dat is een heel ander verhaal gezien je dan van de 16A bron naar een 32A verdeler gaat en je dus toch maximaal 16A bent afgezekerd. Als je echter van 32 naar 16 gaat kan je (met zon ongezekerde 16A verdeler) toch 32A door je 16A kabeltje (en zelfs door je shuko) heen halen. Daarom dat dat dus niet de bedoeling is.

Verder kan je best van shuko naar 16A gaan omdat je toch gewoon op 1 keer 16A bent afgezekerd in de meterkanst. Van 16A naar shuko mag ook.

Maagoed dit is mischien meer iets voor het kabels / kracht forum ipv drive-inn ?

Comment

• even voor de duidelijkheid (mijn foutje) het was inderdaad een 16A naar 32A kabel

Comment

• Een kabeltje 5PCEE 16A Male -> Schuko Female is overigens ook niet helemaal koosjer. Staat me iets bij dat gewone eindgroepen voorzien moeten zijn van aardlekschakelaars, maar deze verplichting geldt niet bij krachtgroepen...
                                Spijtig genoeg is het AREI niet zo duidelijk over tijdelijke installaties. Misschien is in Nederland de NEN1010 iets duidelijker?

Comment

Working...
                                X