Ziet er netjes uit hoor! Misschien een klein vierkant trussje aanschaffen, waar je af en toe je speakers op kunt plaatsen, indien de statieven niet gebruikt kunnen worden?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Dj-scratch View PostZiet er netjes uit hoor! Misschien een klein vierkant trussje aanschaffen, waar je af en toe je speakers op kunt plaatsen, indien de statieven niet gebruikt kunnen worden?
Comment
-
Afgelopen weekend een feestje gedaan met het radio programma THE LIMIT. Deze draaien elke vrijdag avond een live programma met eigenlijk alles wat maar met dance house club harstyle jump dupstep enz. temaken heeft. Dit was een LIMIT rechare feestje dus voornamelijk house.
Was echt super gaaf feestje.
Ben benieuwd wat jullie van de setup vinden.
Voor de gene die opmerken dat de truss care schuin staat zonder speciale adapters / hoeken. Klopt! Maar hierover is al contact geweest met de leverancier ( pro truss hgl ) Dit zou geen enkel probleem of risico opleveren volgens de leverancier, vandaar dat we het dus zo gebouwd hebben.
Hier wat foto's
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostZiet er netjes uit hoor! Misschien een klein vierkant trussje aanschaffen, waar je af en toe je speakers op kunt plaatsen, indien de statieven niet gebruikt kunnen worden?
Comment
-
inplaats van truss, kunje ook je flightcase gebruiken om een top opte zetten doe ik ook wel eens, (maar dat zijn dan 10" of 12" topjes, geen towers
of dit maar ik weet niet of bax dit verkoopt
Comment
-
-
Gisteren een feestje gehad bij een tennisvereniging. Iedereen vond ´t erg gezellig, en geslaagd.
Misschien is dit een van de laatste keer, dat ik de truss brug gebruik. Ik wil proberen de KLS-800 en een mushroom op 1 statief te doen. En deze set als de ''grote'' set gebruiken. De basic show gaat dan weg, en compact show blijft zoals ie nu is.
(1 speaker staat buiten voor de velden)
Comment
-
De kabel voor je tweede luidspreker had ik niet in het midden over de vloer laten lopen, maar langs de muur naar buiten gelegd. ;) En als je hem toch niet anders dan zo kunt leggen, zorg dan ook dat je hem in de lengte goed vastzet met tape. Twee stroken er in de lengte overheen en je bent vrij van zorgen qua struikelgevaar. :)
Comment
-
Originally posted by Marker View PostJe kan nog overwegen om je truss te gebruiken voor een backdrop dan was je in dit geval dat rommelige mededelingenbord kwijt geweest.
Of zo'n sterrendoek. Met van die ledjes erin.
Maar hij zei dat hij zijn lichtbrug niet meer ging gebruiken dus ja,
Comment
Comment