Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er netjes uit hoor! Misschien een klein vierkant trussje aanschaffen, waar je af en toe je speakers op kunt plaatsen, indien de statieven niet gebruikt kunnen worden?

Comment

• Ziet er gelikt uit!!
      Mooie setup. Al vind ik wel dat je speakers niet op de grond moeten staan.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
        Ziet er netjes uit hoor! Misschien een klein vierkant trussje aanschaffen, waar je af en toe je speakers op kunt plaatsen, indien de statieven niet gebruikt kunnen worden?
        Dat is inderdaad iets waar ik nu over aan het denken ben. Moet nog even een constructie verzinnen die stevig en veilig is. Het zijn grote speakers, moet wel stabiel staan.

Comment

• Afgelopen weekend een feestje gedaan met het radio programma THE LIMIT. Deze draaien elke vrijdag avond een live programma met eigenlijk alles wat maar met dance house club harstyle jump dupstep enz. temaken heeft. Dit was een LIMIT rechare feestje dus voornamelijk house.

Was echt super gaaf feestje.
          Ben benieuwd wat jullie van de setup vinden.

Voor de gene die opmerken dat de truss care schuin staat zonder speciale adapters / hoeken. Klopt! Maar hierover is al contact geweest met de leverancier ( pro truss hgl ) Dit zou geen enkel probleem of risico opleveren volgens de leverancier, vandaar dat we het dus zo gebouwd hebben.

Hier wat foto's

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
            Ziet er netjes uit hoor! Misschien een klein vierkant trussje aanschaffen, waar je af en toe je speakers op kunt plaatsen, indien de statieven niet gebruikt kunnen worden?
            Dan zou je toch een hele dikke baseplate moeten hebben. Plus, hoe ga je voorkomen dat die luidspreker aan de wandel gaat?

Comment

• inplaats van truss, kunje ook je flightcase gebruiken om een top opte zetten doe ik ook wel eens, (maar dat zijn dan 10" of 12" topjes, geen towers
              of dit maar ik weet niet of bax dit verkoopt

Comment

• Road Ready RRSP speakerplatform

Comment

• Gisteren een feestje gehad bij een tennisvereniging. Iedereen vond ´t erg gezellig, en geslaagd.

Misschien is dit een van de laatste keer, dat ik de truss brug gebruik. Ik wil proberen de KLS-800 en een mushroom op 1 statief te doen. En deze set als de ''grote'' set gebruiken. De basic show gaat dan weg, en compact show blijft zoals ie nu is.

(1 speaker staat buiten voor de velden)

Comment

• De kabel voor je tweede luidspreker had ik niet in het midden over de vloer laten lopen, maar langs de muur naar buiten gelegd. ;) En als je hem toch niet anders dan zo kunt leggen, zorg dan ook dat je hem in de lengte goed vastzet met tape. Twee stroken er in de lengte overheen en je bent vrij van zorgen qua struikelgevaar. :)

Comment

• Bedankt voor je tip. Ik zal 'm voortaan er ook in de lengte erover trekken.

Comment

• Waarom wil je je truss niet meer meenemen dan? je hebt toch voort zat ruimte in je aanhanger? het ziet er tevens net wat spectaculairder uit:)

Comment

• Daar heb je opzich wel gelijk in, maar ik wilde het proberen op een statief te plaatsen, zodat het wat compacter bleef. Uiteindelijk, zal ik toch m'n lichtbrug houden, en inzetten indien er genoeg plaats is...

Ruimte zat, wordt binnenkort veranderd door wat grotere flightcases die komen :$

Comment

• Je kan nog overwegen om je truss te gebruiken voor een backdrop dan was je in dit geval dat rommelige mededelingenbord kwijt geweest.

Comment

• Originally posted by Marker View Post
                              Je kan nog overwegen om je truss te gebruiken voor een backdrop dan was je in dit geval dat rommelige mededelingenbord kwijt geweest.
                              Dat is wel een leuk idee ja!
                              Of zo'n sterrendoek. Met van die ledjes erin.
                              Maar hij zei dat hij zijn lichtbrug niet meer ging gebruiken dus ja,

Comment

• Vergis je niet in de prijs van zon sterrendoek ;)

Comment

Working...
                                X