Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niks op aan te merken eigenlijk. ;)

Comment

• Ziet er inderdaad prima uit. Flinke upgrade ook in je dj setje! De Denon 2600F is een heel fijne speler, enige nadeel is dat hij geen MP3's speelt. Dat kan nog wel eens voor problemen zorgen als mensen met een zelfgebrand cd'tje aankomen.

Comment

• @ geluid en licht.com

Of juist niet.... geen BUMA gezeur, geen slechte kwaliteit... van je eigen spullen (cd's) weet je tenminste wat je er aan hebt

Comment

• zozo, ziet er netjes uit! Dat is zeker niet de minste mixer..

Comment

• Bedankt voor de reactie's!

De denon 2600F speelt inderdaad geen MP3's af dit is ook geen eis van mij, ik draai er toch meestal zelf mee en kan het met gewone cd's wel af.

Comment

• ik heb afgelope vrijdag gedraaid op een lokatie waar een laag plafon was dus aangepaste show neergezet

Comment

• Wat stond er voor gear? Voor de rest ziet het er HEEL netjes uit.

Comment

• Wat heb je gebruikt om op de lichtbollen te schijnen?

Comment

• De volgende Gear stond er:

DJbooth:
                    2x pioneer cdj 400
                    1x Pioneer djm 700
                    1x draadloze mic Shure PG
                    1x pc met vj en dj sturing (aangesloten op 32inch tv)
                    2x RCF Set 722A + 15 inch Sub RCF

Licht:
                    laptop met Sunlitesuite voor led parren en Led Spectrum
                    scene setter 24 voor 4 par 56 short spots (niet led)
                    1x T4 met 4 par 56 short
                    4x led part 56 short op de grond voor het witte doek

overige:
                    TV 32 inch + Deco trus met led tubes en 40 inch spiegelbol erop

@BCdrivein
                    Ik heb er in dit geval geen spots op gezet omdat het 1 niet handig was op deze lokatie(moeilijk wegzetten van materiaal) en 2 het alleen als decor was
                    normaal zet ik er af en toe 2x JB System Winner 2 scanners op voor 80/spiegel effect

Dit was wel de 1e keer dat ik aan de voorkant wit doek met leds heb gebruikt (normaal staat er achter ons een truss met wit doek en leds maar kon niet op deze lokatie) maar het is voor herhaling vatbaar want gaf een leuk effect :)

De DJ achter draaitafels is michel hij doet zelf Theater techniek in Rotterdam *handig*

Comment

• wel je doekje even strak spannen (of gewoon strijken) voor netter effect.
                      mocht je het vaker gaan doen (ik ben voor) kan je ook gewoon witte/frosted plastic panelen laten maken (al dan niet met logo) is ook makkelijker schoon te houden dan een wit doek.
                      Last edited by zassie; Wednesday-30-03-2011, 11:36.

Comment

• Hey iedereen:)
                        Gisteren weer een feestje gehad. Zelfde feest heb ik 2 jaar geleden ook gedraait. Ik heb zowel fotos van 2 jaar geleden als nu, zoek de verschillen maar:P

2009: klik hier eerst
                        2011: klik hier daarna xD

Ik sta open voor kritiek. moet je van leren, toch?

Comment

• Welk feest is het?

Comment

• Als je op de links klikt kom je direct bij de feesten uit? In ieder geval, 1 is het Carnavals feest Schijndel en die van gisterenavond was het "vrijgezellig" feest :)

Comment

• Ik kom uit op een (echt niet werkende/ zwaar irritante) app.

Comment

• Vreemd, bij mij werkt alles gewoon goed. Welke browser gebruik je? Nog nooit klachten over gehad.

Comment

Working...
                                X