Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ja dat hadden we i.v.m. carnaval niet gedaan dan krijg je meer effect dan dat ze alle 4 het zelfde doen

Comment

• Een aantal foto´s van het weekend.

Vrijdag:

De Denon:

Zaterdag:

De show:

Impressie:

Comment

• haal eens een rol grijze gaffer voor je ledsnoer.. valt minder op = netter.
        Wel al stukken beter zo strak erom

Comment

• Bedankt voor de tip!

Ik zal binnenkort hier even langs een winkel gaan voor grijze tape.

Comment

• Ziet er goed uit! Hoe bevalt ie, de HC-5000? :D

Comment

• Bedankt!

De Denon bevalt me zéér goed. Later toch eens gaan kijken voor de extra CD lade. Is misschien toch iets handiger... Hij is lekker snel met nummers zoeken, niet te veel knopjes, maar gewoon lekker simpel!

Comment

• Waarom nog een extra CD lade? Je hebt er al twee van je CDJ's?

Comment

• Ook iets van dit weekend.
                  Qualiteit is niet super met gsm getrokken.

Normaal staat er boven de subs met tussenpaal de psx 15 van JBsytems,
                  maar die waren ergens anders dus werden het deze mc 15's. en het verschil was zeker te merken:D.
                  Ook komen er nog 2 extra subjes bij waarschijnlijk.
                  Foto
                  Last edited by Rick; Monday-28-03-2011, 07:45.

Comment

• De foto maar eens verkleinen...??!

Comment

• Ja, ja wat moeten we er van zeggen.

Ik vind je uitstraling erg donker, je DJ set staat zeker 20 cm te laag (of je moet me je pi*mel draaien?). Wat doet die laser (?) aan je wind-up, niet echt de meest veilige oplossing.

Kijk eens uit naar een leuk DJ meubeltje of een andere strakke uitstraling (misschien kun je iets doen met die led tube die nu doelloos in je brug hangt).

Comment

• Inderdaad, je zou je speakers ook nog op statieven kunnen zetten. Dan komt je geluid wat verder.

Comment

• Sja... Denk dat iedereen m'n showtje wel al eens gezien heeft... Maar toch moet ik het forum er nog eens mee volspammen:p

(Geen flauw idee hoe die vlekken op dat afrokdoek terecht komen... In het echt niets van te zien...)

Wordt dringend tijd dat ik een case maak voor laptop+DMC2+HDD+Maya44... Het geklooi met kabeltjes begint me mateloos te irriteren. Ook staat het nogal laag...

Wegens budgettaire redenen alweer geen lichtshow. (Als ik jullie de belachelijk lage prijs vertel waarvoor ik dit neergezet heb schieten jullie me door de kop ;) )

Originally posted by Dj-Walter View Post
                          Mm, waarom? Iedereen is laag en klein begonnen hoor. En iedereen zal wel eens een show neerzetten waarvoor hij weinig betaald krijgt.
                          Het was eerder het budget van de opdrachtgever dat nogal aan de lage kant was... Om ze uit de nood te helpen een goedkoop showtje neergezet;)
                          Last edited by StijnS; Monday-28-03-2011, 11:13.

Comment

• Mm, waarom? Iedereen is laag en klein begonnen hoor. En iedereen zal wel eens een show neerzetten waarvoor hij weinig betaald krijgt.

Comment

• De laser hangt daar naar boven te schijnen maar die heb ik maar 1 keer gebruikt.
                              Reden: problemen met de dmx sturing werkte alleen maar op adres 1 en dat was al in gebruik.
                              Speakers: zijn niet de gewone setup normaal staam er psx15 op tussen palen zal eens een foto zoeken.
                              Meubeltje: is van hoogte verstelbaar maar hebbn we niet gedaan want we vonden het goed zo.
                              Ook heb ik voor de 2000 2 mounts besteld voor zowiezo hoger te staan.
                              Het is een beetje van een donkere foto maar er is nog werk aan.
                              We hadden al in gedachten zo een starvision doek te plaatse
                              Voor wat meer kleur en die ledtubes dat was iets wat we probeerden want had zo noh maar 3 dagen in huis.
                              Maar al bijal er is nog wat werk aan de winkel :D

Comment

• Ik heb gisteren drive in showtje gehad. Alleen maar geluid aangezien het overdag was.

Onderhand is een en ander aangepast zoals:
                                behringer mengtafel die vervangen is voor een dateq
                                skytec dubbele cd speler die vervangen is voor denon dubbele cd speler.

Foto compleet (Kist op linker sub is later weggehaald)
                                Foto Dateq 7.3 en denon 2600f cd speler

Comment

Working...
                                X