Ik programmeer altijd ter plekke. dan kan ik een leuke lichtshow neerzetten:) Maar waar zetten jullie de speakers altijd neer dan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Indien mogelijk zoveel mogelijk naast de lichtbrug. Mocht het te krap zijn, dan het liefst achter de lichtbrug. Een luidspreker komt wel door een stukje truss en een statief heen, maar een par of scanner komt niet door een luidspreker heen.
Comment
-
Jasper,
Subjes zijn inderdaad zielig te noemen, foutje bij de inkoop paar jaar terug. Verhouding qua geluid is wat dat betreft wel prima.
Sterrendoek voor de statieven hangen lijkt me niet helemaal veilig maar is natuurlijk wel het mooiste, dan moet ik het doek aan de voorste buis hangen én ook die warme fourbarren en scans. Als je gedonder wilt hebben, moet je dat zeker doen.
Of hoe had jij het in gedachten?
Comment
-
Wellicht je statieven plaatsen zodat je er met je sterrendoek omheen kunt? Moet je wel zorgen dat het maar om de laatste 10 cm gaat, anders is het geheel scheef getrokken. Dat is ook niet ideaal.
Wat je misschien ook zou kunnen overwegen: Je truss apex-down plaatsen. Met dan aan de onderste buis de doek en aan de voorste buis de verlichting? Daarvoor zul je toch je adapters moeten aanpassen. Zo komt de onderste truss buis dus net voor (of achter) je statief uit.
Comment
-
Volgens mij wordt bij een (officiële) apex-down adapter je onderste buis op het middenpunt van je statief geplaatst (daar komt immers ook de meeste kracht op te liggen).
Wanneer je dan een doek aan de onderste buis hangt krijg je als nog een rare bobbel in je doek, of heb ik nou te weinig inlevingsvermogen?
Comment
-
feestje
Hey allemaal
Ik heb 8 mei karaoke feestje gedraaid in Aardenburg
Helaas was het podium (vaste verhoging) niet helemaal handig voor de opstelling maar paste niet anders. er hangt nog een scan achter het scherm niet goed te zien op de foto
tevens was er ook een zanger die wat liedjes deed
Helaas waren bij het openbare feestje in het cafe weinig bezoekers gezien er andere feesten waren in de omgeving.
Foto
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View Post@ DJ-Drace,
Ik had de subs en speakers opelkaar gezet, zonder een tussen buis.
Zo staat het veel netter, en ik neem aan de iemands oren niet bij hun middel zit.
Ik heb zelf toch echt liever dat de speakers op de hoogte staan van mijn oren.
Maar dat is mijn eigen mening.
Comment
-
@ Evert,
Waarom de trusspaaltjes met LED-tube half voor je meubel geplaatst?
Dit blokkeert een beetje het aanzicht van de DJ-booth, zoals te zien is op je foto. Persoonlijk zou ik ze op de hoeken zetten. ;)
Verder is het een erg breed geheel, waar was al die ruimte voor nodig?
Comment
Comment