Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dj nick View Post
    Sorry, maar vind dit slecht excuus dat je ze nog niet hebt.
    Hoe moet hij ze dan kopen zonder het geld er nu voor te hebben..? Dure lening?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Hoe moet hij ze dan kopen zonder het geld er nu voor te hebben..? Dure lening?
      Ik bedoel het net iets anders. Ik heb zelf het geld er ook niet voor.
      Ik bedoel het in de zin van "ik heb ze niet dus ik hang ze er maar aan".

Comment

• De rede dat ik ze trouwens mede heb opgehangen, is dat ik de organisator deze spullen heb beloofd, hij vroeg aan de telefoon nog, wat krijg ik voor dat bedrag dan? toen noemde ik het rijtje helemaal op. nu kun je zeggen dan had je ze toch alsnog kunnen weglaten.
        Ja, dat had gekund. Maar ik ben een man van afspraken, dat jij, of iemand anders dat niet is is mijn probleem niet. maar daar zal de organisator niet blij mee zijn, is trouwens ook niet bepaald klantvriendelijk, spullen beloven die je niet ziet! Ik had best kunnen gaan overleggen, Gods.. als ik die movingheads nou weg laat dan kan de lichtbrug een stukje omhoog.. Ook weer zoon rede dat je al geen herboeking gaat doen, laatste moment nog even hier en daar wat aanpassen.
        Last edited by dj-drace; Thursday-06-05-2010, 17:52.

Comment

• Ik weet niet wat je afgesproken hebt met de werkgever.
          In dit geval had ik het ook niet kunnen weten, wellicht met werkgever overleggen of je het weg mag laten of niet ;).
          Last edited by dj nick; Thursday-06-05-2010, 17:56.

Comment

• @ dj nick, probeer het gebruik van de quote-knop iets te verminderen. Op het moment dat je reageert op de laatste post hoef je die hele tekst niet te quoten.

Wil je reageren op een bepaald stukje tekst, dan kun je altijd het stuk tekst kopiëren en voorzien van quote-tags.

Comment

• Maar snap je wat ik bedoel? Ik wil nakomen wat ik heb aangesproken. alles op het laatste moment nog even omgooien, even dit, even dat kan de klant ook geen lekker gevoel geven. Nu heeft hij me niet meer gehoord. Natuurlijk nog wel wat besproken, maar niet over de opstelling zelf:)

Comment

• @ rick,
                Sorry ik vind het eenmaal makkelijker om te reageren via quote knop te klikken.

Ik zal er op letten.

@dj-drace,
                Ja zeker snap ik dat, ik ga ook altijd mijn afspraken na, tenminste probeer ik zoveel mogelijk te doen. Maar als het niet kan kun je ze moeilijk nakomen.
                Last edited by dj nick; Thursday-06-05-2010, 18:00.

Comment

• Maar hier gaat het best:) om die discussies voor die paar cm aan te gaan vindt ik de moeite ook niet waard.

Comment

• Dj-drace had een vraagje. Is jouw dj meubel een ombouw rond een tafel , Of een compleet meubel. Ben van plan ook zoiets te maken. mvg henk

Comment

• Een compleet meubel.
                      Echter heb ik helemaal in het begin de voorplaat+de plaat die schuin zit apart zitten, en die kon je zo voor een tafel zetten.
                      Ook heb ik het zo gehad, dat het in een personen auto past:
                      De voorplaat+de zeiplaat vouw je dicht,
                      dit ook met de andere.
                      dan had je een soort rechthoek er achter zitten waar je die platen aan vast kon maken. Onder die rechthoek stond een klein stevig kubusje waar het geheel op ruste. Zo paste het prima! nu heeft mijn vader inmiddels een vrachtwagentje, en ga ik binnenkort een aanhanger aanschaffen. nu is het zo gemaakt, dat het geheel dicht geklapt wordt, en meteen in 2 delen weggereden wordt.
                      Succes!

Comment

• Aha ik snap hem. Bedankt voor je uitleg.

Comment

• Ik ben het met de anderen eens.

Zelf vind ik het ook erg lelijk wanneer de speakers voor de lichtbrug staan, want dan komt het licht-effect tegen de achterkant van de speakers, in plaats van de dansvloer.

Comment

• Wat ik me afvraag, met het intelligent licht. Hoe programmeer je dat? Elke ruimte is immers anders, dus dat betekent dat je bij elke voorstelling een hele middag aan het programmeren bent?

Comment

• Standaard chases programmeren die naar voren schijnen. Voor drive-in show werk is het niet zo spannend waar het licht precies schijnt, als het maar over/langs/op/naast de dansvloer is. Aan een paar standaard bewegingschases heb je voldoende, de rest doe je met shutters, kleuren, gobo's en als je beschikt over luxe ook met prisma's en zoom.

Comment

• Hangt een er vanaf hoe je programeerd.

Als je transparant programeerd dan kan je alles in de tafel laten staan. Alleen je bewegingen zou je overnieuw kunnen doen (15 min tijd).

Comment

Working...
                                X