Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De kabel van de linker scanner netjes langs statieven laten lopen.
    De boxen misschien even hoog zetten? Of het moet beetje bedrog zijn op de foto.

Voor de rest wel goed ;)

Comment

• @ DJ Nick,

de boxen staan op de zelfde hoogte, alleen de foto is iets schuin genomen.

Comment

• @dj scratch

Is dat de american dj dura truss?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
          @ DJ Nick,

de boxen staan op de zelfde hoogte, alleen de foto is iets schuin genomen.
          Oké, dacht al wel zoiets.

Comment

• Jammer dat je geen afrokdoek voor die zilverkleurige kistjes hebt en dat de laptop zo hoog / naar mijn mening teveel in het zicht staat.

Comment

• @ Youri119,

Ja, dit is een American DJ Dura Truss System.

@ Rick1993,

Voor de zilvere kisten had ik een deken, die na de foto's werd gemonteerd. Het laptop statief gaat 2 gaten naar beneden, omdat het iets te hoog stond om makkelijk iets aan te klikken.

Comment

• Eigenlijk vind ik het laptopstatief voor deze situatie veel ruimte van het aanzicht van de DJ innemen. Zeker omdat je meubel niet zo breed is en je laptop bijna pal voor je gezicht staat.

Probeer hiernaast iets te verzinnen voor de losse mh en je scanmastertje, die staan er maar een beetje bij op die kistjes.

Verder gaat het in ieder geval wel goed vooruit, probeer het zo aan te houden.

Comment

• @ Rick,

Ik ben na het feest al gaan denken wat ik er mee aan kan. Maar ik wil zowiezo de movinghead verkopen. En ik wil een nieuwe Denon HC4500 of Denon HC5000 kopen. Daarvoor komt een losse flightcase, en dan komt er ook de scanmaster in.
                  Alleen dan heb ik weer een losse tafel nodig denk ik? Of kan ik op mijn uitklapbare tafel een houten plaat leggen, en alle spullen erop zetten?

Comment

• Ik zou dan een apart meubeltje fabriceren voor het nieuwe spul, of iets van een keyboardstandaard met een plateau er op en een doek er over.

Comment

• Oke, bedankt voor de tip. Ik heb het een en ander al bekenen, dus het word nu even kiezen, en wachten op een paar feesten.

Iemand nog anders tips, of ideeën?

Comment

• Mijn drive in

Hoi,

Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Walter 14 jaar oud en woon in zeeland. En iemand die graag langs bax-shop gaat :D Maar daar gaat het niet over ;)

Dit is mijn drive in:

Voor de foto's kun je op de site kijken. Die staat in de handtekening. Ik heb nog meer dingen maar die waren hier niet nodig. De foto's zijn wat lage kwaliteit. Maar hoop dat jullie wat kunnen zien! Zwart doek was ik vergeten om voor de tafel te hangen.

Gr Walter
                        Last edited by waltervanpeene; Tuesday-04-05-2010, 19:37.

Comment

• Foto's werken niet door het forum...

Comment

• aangepast

Comment

• Stoelen?
                              Bak met chips?
                              Doek vergeten?

Ik denk dat je nog veel moet leren wat betreft een nette drive-in show neerzetten.
                              Het begin is er, nu hierop verder gaan en zorgen dat je ook netjes voor de dag komt.

Comment

• Mag een bak chips niet? is toch niet zo erg of wel? De stoel heb je helemaal gelijk in. Later heb ik hem nog weg gezet. maar bedankt voor je reactie!

Gr Walter

Comment

Working...
                                X