Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maar weer eens een fototoestel (Iphone :) ) meegenomen naar een klus.

Klassenfeest in een café in Hilversum.

Gebruikte apparatuur:

Geluid:
    2x CDJ-800MK2
    1x DJM-800
    4x Dynacoord boxen (geen idee welk type, deze hingen er al en hebben we gewoon bijgeprikt).

Licht:
    6x Led panel (konden niet goed op de foto omdat ze te vel waren :))
    2x ADJ pro par 56
    4x par 56
    1x Compulite Spark (Meegenomen om eens uit te proberen)

Benodigde kabels, kisten, enz.

Foto's --> Klik.

Comment

• netjes jan, maar niet eens movingheadjes?;) das nieuw voor jou:) maar ja, net als altijd nette show, hoe kan het ook anders;)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
        Link werkt helaas niet, maar ben al op de website van Toplite beland. Welke C-versie heb je staan en wat betaal je nu ongeveer voor zo'n headje?
        De versies die op de site staan zijn met led, ik heb een oud model met een 250 watt elc lamp er in. De prijzen waren toen rond de €500,- per stuk heb ik me eens laten vertellen maar ik heb ze 2e hands (nieuwstaat) gekocht voor €100,- de stuk. Ze zijn niet meer leverbaar omdat ze zo snel kapot gingen en de importeur er geen zin meer in had om ze steeds te repareren. Bij mij zijn ze nog niet kapot gegaan, dat zal wel aan de manier van gebruiken liggen denk...

En bij mij werkt de link ook gewoon alleen duurt het laden een beetje erg lang ondanks het snelle internet.

Comment

• Ah, okee, ik dacht dat het LED-headjes waren, omdat ze vrij klein en compact zijn. :) Wel een leuke prijs, daar heb je geen gelijkwaardige scan voor.

A.s. woensdag moet ik weer op pad voor een bruiloftje, zal dan wel weer braaf kiekjes posten.

Comment

• Originally posted by djvince View Post
            netjes jan, maar niet eens movingheadjes?;) das nieuw voor jou:) maar ja, net als altijd nette show, hoe kan het ook anders;)
            Geen movingheads inderdaad, ruimte was te laag en wou eens deze led lampen uitproberen. Was trouwens erg tevreden over de led baken: IP-65, Makkelijk in positie te plaatsen en een grote lichtopbrengst.

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
              Geen movingheads inderdaad, ruimte was te laag en wou eens deze led lampen uitproberen. Was trouwens erg tevreden over de led baken: IP-65, Makkelijk in positie te plaatsen en een grote lichtopbrengst.
              Was die DJ set ook van jou of van de kroeg? LED-balken zijn altijd inzetbaar, en geven me toch een bak licht;)

Comment

• @ Jan,

Het ziet er netjes uit. Ook grappig gedaan met de led panelen.

@ ooto-drive-in

Leuke show heb je neer gezet. Alleen wat rick al zei, die overige flightcases weg, want het ziet er niet netjes uit.

A.s donderdag, moet ik draaien op een verjaardags feest, dus ik zal even een aantal foto's maken. Hopelijk komen ze vrijdag rond 02:00 hier te staan, en ik ben pas 5 mei terug, en 6 mei weer weg, tot het einde van de 2 weken mei vakantie ;'). Een aantal filmpjes komen dan na de meivakantie.

Comment

• Originally posted by DeejayTim View Post
                  Was die DJ set ook van jou of van de kroeg? LED-balken zijn altijd inzetbaar, en geven me toch een bak licht;)
                  DJ-set was van de kroeg (lekker makkelijk allemaal )

Originally posted by Dj-scratch View Post
                  @ Jan,

Het ziet er netjes uit. Ook grappig gedaan met de led panelen.
                  Bedankt!

Comment

• nog maar een keer;):

vanmiddag ff snel me truss brug opgezet, nu met verzwaarde baseplates. ook ff snel wat lampjes erin gehangen

let me know what you think

Comment

• Originally posted by djvince View Post

let me know what you think
                      Geen basisverlichting?

Hoe blijft dat nou staan zo met die baseplates? Is het vergelijkbaar met degelijke statieven of niet?

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                        Geen basisverlichting?

Hoe blijft dat nou staan zo met die baseplates? Is het vergelijkbaar met degelijke statieven of niet?
                        4 led parren, als basis verlichting..

Ziet er netjes uit. Waarom de scanner op z'n kop? En misschien zijn die led parren die op de baseplates staan, misschien in de truss naar beneden passen, of met een truss haak? want dat is een heeel gaaf effect.

Comment

• Het is snel heen gezet, ik denk dat deze daarom verkeert om hangt.

Ik ben er nog niet zo kapot van, van die baseplates. Het lijkt mij altijd nog onstabieler dan statieven. Als iemand op de baseplate loopt zal de brug al "wachelen". Dit omdat je de platen op de grond liggen, en sneller op zullen gaan staan. Statieven zie je daar in tegen wel. Maar zullen ongeacht ook mensen tegen aanlopen.

Comment

• Ik vind zoiets heel mooi, maar dan vooral bij een carré. Bij deze opstelling heb ik mijn twijfels over de stabiliteit.

Die 4 parren had ik even over het hoofd gezien :O, ik dacht dat het effecten waren, ik let meestal op of ik een T4 zie en die zag ik niet...

Comment

• Over stabiliteit moet je je niet druk maken; wanneer je op zo'n baseplate gaat staan en deze op een doorsnee ondergrond ligt, moet deze het gewoon aankunnen. Normaal gesproken heb je er al gauw een kilootje of 50 -80 aanhangen (neerwaardse kracht op het middenpunt) en dat compenseert de rest. En de kans dat er iemand tegenaan geduwd wordt of op zo'n baseplate gaat staan is erg klein. Anders moet je er gewoon wat cases/ planten voor zetten (en dat kleedt de boel gelijk wat aan) ;) Daar komt ook bij dat deze baseplates zo'n 50 kilo wegen, dus dan heb je gelijk een contragewicht.
                              Last edited by DeejayTim; Monday-26-04-2010, 21:06.

Comment

• Dat betwijvel ik.
                                Je hebt altijd wel iets dat de vloer iets schuin ligt of de baseplates.
                                Omdat het drie-hoek truss is heb je meestal alles aan de voorste buis/stang van de truss hangen. Als er wat op de baseplates zouden staan dan wist ik het nog niet.

Zo zie ik het voor me.

Comment

Working...
                                X