Eurotruss heeft geen dwars balk :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Paradise View PostDe phantom movingheads zijn voor mij ook een verassing. Roderick is niet de eerste waarvan ik hoor dat de lichtopbrengst vergelijkbaar/hoger is dan de bekende robe/martin movingheads.
Een berg mooie functies, die (als ik de gebruikerservaringen hoor) allemaal goed werken. En dat dan voor deze prijs.
Hoeveel geluid maken deze headjes eigenlijk?
Comment
-
-
truss brug
vanmiddag ff snel me truss brug opgezet, nu met verzwaarde baseplates. ook ff snel wat lampjes erin gehangen;)
let me know what you think;)
Comment
-
Gisteravond een klusje gehad op een locatie waar we al vaker hebben gestaan. Deze keer moesten we alleen in een lage hoek gaan staan, we waren het daar eigenlijk niet mee eens maar de opdrachtgever is degene met het geld dus daar moet je zo goed mogelijk naar luisteren.
Apparatuurlijstje;
Geluid;
-dubbele cd speler.
-mengpaneel.
-versterker met speakers.
-equalizer.
-computer met nieuw, tweede-hands beeldscherm (voor ons is ie nieuw maar hij is tweede-hands, volg je me nog?). Het is trouwens een aanrader voor mensen die een muziekprogramma gebruiken met een los beeldscherm en een beetje normaal er op willen kijken omdat je hem plat kunt leggen zonder de poot er onder vandaan te hoeven slopen.
-behringer bcd-3000.
Licht;
-8 parretjes waarvan 2 als blind effect gebruikt omdat de dansvloer toch niet zo groot was en we wel eens het effect wouden proberen.
-2 movinghead's.
-4 meter truss op de welbekende American dj statieven.
-sturingen.
De opdrachtgever was tevreden, de feestgangers waren tevreden en wij waren tevreden en we hebben veel kaartjes uitgedeeld wat hopelijk resulteert in nieuwe klussen.
Een post zou niet compleet zijn zonder foto's dus hier een paar foto's van niet al te beste kwaliteit maar goed genoeg om commentaar te geven.
Kabel over de grond is voor het fototoestel en is uiteraard na het maken van de foto's weggehaald.
Blind-effect.
Ik moet nog steeds een nieuwe muismat ergens vandaan zien te halen. Heeft Bax geen mooie?
Backstage, zag je niks van vanuit de zaal.
Tot zover mijn bijdrage.
Comment
-
Ziet er netjes uit zo! Wel nog een paar vragen, c.q. opmerkingen:
-probeer iets te verzinnen waardoor je je luidsprekers hoger krijgt. Je staat je hoge tonen nu tegen de benen van je publiek aan te blazen en dat is eigenlijk zonde omdat je dan een stuk bereik in je muziek mist. ;) Zo te zien zijn het dubbel 12/15 inch kasten?
-misschien is het handig om een uitbreiding voor je meubel te maken? Dan kun je daar ook al je lichtsturingen kwijt, hoef je je ook niet steeds om te draaien om aanpassingen te doen :)
-lege kistjes (die van je headjes vermoed ik ;)) en ander materiaal dat je tijdens het draaien niet nodig hebt het liefst ergens achter je neer zetten, of terug in de auto. Staat iets prettiger voor het zicht.
Verder heb ik geen puntjes meer, ga zo door zou ik zeggen, er is in ieder geval al een leuk geheel ontstaan sinds de laatste keer dat ik een show van je heb mogen zien.
Hoe presteren die headjes eigenlijk? Is dat de MicroSpot, of de Skytec variant?
Comment
-
-probeer iets te verzinnen waardoor je je luidsprekers hoger krijgt. Je staat je hoge tonen nu tegen de benen van je publiek aan te blazen en dat is eigenlijk zonde omdat je dan een stuk bereik in je muziek mist. ;) Zo te zien zijn het dubbel 12/15 inch kasten?
-misschien is het handig om een uitbreiding voor je meubel te maken? Dan kun je daar ook al je lichtsturingen kwijt, hoef je je ook niet steeds om te draaien om aanpassingen te doen :)
-lege kistjes (die van je headjes vermoed ik ;)) en ander materiaal dat je tijdens het draaien niet nodig hebt het liefst ergens achter je neer zetten, of terug in de auto. Staat iets prettiger voor het zicht.
Verder heb ik geen puntjes meer, ga zo door zou ik zeggen, er is in ieder geval al een leuk geheel ontstaan sinds de laatste keer dat ik een show van je heb mogen zien.
Hoe presteren die headjes eigenlijk? Is dat de MicroSpot, of de Skytec variant?
Comment
Comment