Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick View Post
    Evert, probeer een beetje te letten op je interpunctie en grammatica, je zinnen lezen nogal lastig.
    offtopic -> beter zo??

Comment

• In de PDF file staat op pagina 5 movinhead in plaats van movinghead:)

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
        In de PDF file staat op pagina 5 movinhead in plaats van movinghead:)
        Ik weet niet welk pdf file jij bedoeld maar ik kan nergens iets vinden sorry.

Comment

Het ziet er best netjes uit, ik zou alleen nog iets leuks verzinnen voor de stukken truss die je nu naast je meubel hebt staan, die zien er een beetje kaal uit nu. Misschien kun je er een halve spiegelbol op monteren, die je vervolgens met je scans kunt aanlichten.
          Welke grootte spiegel bollen raad je aan dan?
          Heb deze truss staan: Dura truss

Bol van 20 cm? 30 cm?

Comment

• Ik kan het zelfs vinden in je pdf prijslijst op pagina 5 staat movinhead i.p.v movinghead.
            Maar voor dit soort problemen is dit topic niet bedoeld volgens mij ;)

Comment

• Twee van deze zouden het beeld al erg kunnen veranderen. ;)

Comment

• Hier dus. En je link doet het niet dj-ee.
                Last edited by Guest; Tuesday-06-04-2010, 22:00.

Comment

Twee van deze zouden het beeld al erg kunnen veranderen. ;)
                  Ja maar denk dat ik dan toch liever hele spiegel bollen pak gezien ik ook nog ergens een motor heb waar ik ze aan kan hangen.

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
                    Hier dus. En je link doet het niet dj-ee.
                    Oke, dankje keek bij verhuurlijst hij is trouwens niet meer up to date.
                    Heb er van de weer nieuwe show bij geplaatst alleen dj met geluid set zonder decor etc.

Comment

• Maar hoe ga je die spiegelbollen dan aan die trusspaaltjes verbinden? Dan heb je nog steeds niets om het geheel mee aan te kleden.

Comment

Maar hoe ga je die spiegelbollen dan aan die trusspaaltjes verbinden? Dan heb je nog steeds niets om het geheel mee aan te kleden.
                        Ow ik wou ze er eigenlijk boven op leggen.
                        Misschien dat ik 2 van die witte hoezen koop om er rond te doen.

Comment

• Dit doe ik inderdaad ook erg veel met trusscovers 2 trusspaaltjes en een ledpar onderin en de spiegelbol erop met een steeltje of een flinke tyrap (ziet niemand onder die covers)

En strak dat het staat!

Comment

• welke led parren heb jij daarvoor?? want gewoon 56 past niet toch?

Comment

• Ik heb vierkant truss van eurotruss fd34 dat pas precies, je kan ook kijken naar een led-parr-36 het is maar om je truss te belichten kosten ook maar 3 a 4 tientjes en die passen waarschijnlijk wel.

Comment

• Eurotruss heeft toch ook een dwarsbalk net zoals Prolyte? Krijg je hem er dna wel in?

Comment

Working...
                                X