Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl Open Dag 2011, 28 mei!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-Walter View Post
    Wie verzorgde de stroomvoorziening, tv voor workshop enz. Post audio zeker? zag ergens op een foto hun mengtafel staan.
    Post audio ja. ;)

In de tent waar de demo''s van Showtec stonden stonden ook de Bax eigenmerk producten. Zoals de rookmachines enz. Maar ook de Bax ALO 019 Dual DMX led scanner. En die brande helemaal door. Er kwam rook uit en het stonk. Het leek wel een lichtgevende rookmachine. Trouwens over stank gesproken! De rookvloeistof die gebruikt werd stond nogal!
    Ik kwam in de showroom collega Bart tegen met dat ding, hij ging hem direct richting vuilnisbak brengen volgens mij. Rook inderdaad niet al te fris, wat er mee gebeurd is weten we niet.

Wat betreft de geur van de rookmachines, die waren ook gloednieuw. Dus dan kan het inderdaad dat de rookmachines niet al te lekker ruiken. We hebben ze de avond er voor eventjes laten gassen zodat ze al rook-klaar waren en nog niet alles moesten aanzuigen, maar die stank heb je wel vaker met nieuwe rookmachines.

Comment

• Toeval dat hij ook Bart heet want zo heet ik ook. Maar die LED scanner zag ik ineens roken, dus ik dacht echt. Dat hoort er niet bij.

Comment

• foto

ik weet nie wie het is maar....."ech waor, zunne dikke!!!"
        Last edited by Rick; Thursday-02-06-2011, 15:08.

Comment

• ? Iedereen legt wel eens wat uit met handen en voeten. Zo erg? Tjonge jonge zeg..

Trouwens het afmixen van de filmpjes is wel slecht gebeurt. Hoor jij wat die man zegt? http://www.youtube.com/watch?v=23bp4...mbedded#at=121

Comment

• Jha, nu je het zegt. Ik had het filmpje nog niet gezien maar dan kan je net zo goed ondertiteling maken ofzoiets. Hier is echt niks van te verstaan! Wat ik wel vond is dat de workshoptent waar onderandere de torq workshop werdgegeven een beetje afgelegen lag. En dat er ook wel wat meer in mocht staan. Want hij was nogal kaal!

Comment

• Originally posted by Rick View Post

Ik kwam in de
              Wat betreft de geur van de rookmachines, die waren ook gloednieuw. Dus dan kan het inderdaad dat de rookmachines niet al te lekker ruiken. We hebben ze de avond er voor eventjes laten gassen zodat ze al rook-klaar waren en nog niet alles moesten aanzuigen, maar die stank heb je wel vaker met nieuwe rookmachines.
              Nu zeg je dat wel maar met mijn nieuwe martin magnum 650 (van jullie)
              Had daar geen last van

Comment

• Het lijkt wel een enorme terror foto.. Misschien maar eens verkleinen..??

Ik heb zelf diverse filmpjes van Daniel Lippens gezien, en hoe overdreven kan je doen. Steeds moet hij de CD speler of de mixer weer terug duwen, omdat hij 'm mee wou nemen? Erg zonde, als iemand zo met je spullen omgaat. Bax, helaas was ik er dit jaar niet bij, hopelijk volgend jaar wel..

Comment

• idd man, tis puur een show dj, wil gewoon stoer doen er erbij horen, ik durf ook wel te wedden dat hij 9 van de 10 x in het rood stond tedraaien..maar ja hopelijk leest hij dit ook, misschien kan hij er wat van opsteken, verder lijkt het me leuk als bax over een aantal jaar een soort van NAMM op kleinere schaal kan/gaat organiseren, maar al met al leek het vanuit eindhoven erg gezellig in goes....
                  Last edited by JONKIE_NL; Thursday-02-06-2011, 04:03.

Comment

• Originally posted by BL Systems View Post
                    Nu zeg je dat wel maar met mijn nieuwe martin magnum 650 (van jullie)
                    Had daar geen last van
                    De één heeft het wel, de ander heeft het niet. Ik heb nergens een garantie gegeven dat het bij elke rookmachine zo is of dat het alleen is bij rookmachines die bij maanlicht gefabriceerd zijn. ;)

Wat betreft Daniel Lippens, je mag zelf bepalen wat je er van vindt. Maar het hoeft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid door te blijven gaan. Volgend jaar zullen we waarschijnlijk weer hele andere artiesten hebben.

Wat betreft de workshop tent, die is bewust wat afgelegen geplaatst. Want op de rest van het terrein waren het podium, de Pioneer truck en de luidsprekertent. Die maken allemaal herrie. dus creëerden we een wat afgelegen stuk zodat je ook nog kunt verstaan waar het over gaat bij zo'n workshop.

De video's van de Open Dag zijn ter plaatse op computers bewerkt, boven de showroom. Ik vermoed dat er in die drukte een mastering-foutje gemaakt is o.i.d.
                    Misschien kunnen we dat fragment opnieuw laten afmixen zodat de spraak wat beter is.

Comment

• Wat betreft de rookmachines, de geur is ook sterk afhankelijk van het type vloeistof; Jem ZR-MIX en American dj Heavy fluid zijn beide prima vloeistoffen wat geur betreft. Uiteraard wint de ZR-mix het qua dichtheid van de nevel. Met een aantal andere heb ik veel meer problemen qua geur.

Comment

Working...
                      X