Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl Open Dag 2011, 28 mei!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl Open Dag 2011, 28 mei!

28 mei houden we weer onze jaarlijke open dag voor al onze klanten. Wat we precies gaan doen en waar, houden we lekker stil. Je kunt het in ieder geval vast in je agenda noteren en je vervoer regelen voor die dag. ;)

Wel kunnen jullie er van uit gaan dat er weer leuke dingen te zien zijn, er workshops gaan plaatsvinden en natuurlijk ben je welkom voor een hapje en drankje.

Wanneer er meer info en een programma beschikbaar is horen jullie het uiteraard!

Ik ben er zekerrr bij!!!

Comment

Dan is het wel weer leuk dat om een tijdstip (noem maar wat) 13:00 bij de frietkraam staan en dat de bax-shop forum leden kunnen elkaar moeten. Vorig jaar hadden we ook zoiets.

Comment

Wij zullen er ook weer bij zijn. Hebben ons al vrij gepland en service diensten geruild :D

Dat gedeelte van de frietrkaam daar ben ik toch wel geregeld te vinden. ;)

Denk dat de groot handel met de grote gele m 1 van de andere hobby's van me is geworden.

Comment

Dan is het wel weer leuk dat om een tijdstip (noem maar wat) 13:00 bij de frietkraam staan en dat de bax-shop forum leden kunnen elkaar moeten. Vorig jaar hadden we ook zoiets.
          Leuk idee, moeten we misschien bespreken met rick en natuurlijk met meerdere forumers:D

Comment

Overigens ben ik er dit jaar ook weer bij. Eens kijken hoeveel pennen dit jaar ik uit de gratis mee neem bak kan meenemen.

Comment

haha, ik ook. Natuurlijk doen de boekjes en stickers het ook goed!!

Comment

Ik zal eerst eens mijn takenpakket moeten krijgen voor die dag. Heb nog geen flauw idee waar ik mag gaan staan.

Vorig jaar zat ik samen met Patrick een hele dag op de helpdesk, man wat was ik blij toen ik even op het terrein zelf rond kon lopen. :mrgreen:

Comment

leuk ik zal er zker zijn.

Comment

Ik ga proberen om er te zijn! hoe zit het met ov en bax?

Comment

Vanaf station Goes ongeveer 10 minuutjes lopen. Is goed te doen.

Comment

Dan ga ik regelen dat ik er kom!

Comment

Einde rijden zeg, ik zal even kijken.

Comment

Ik weet nog niet zeker of ik kom, maar het lijkt me wel weer heel leuk.

Ik heb het er al met een oud-klasgenoot (nu opleiding lichttechnicus) over gehad om te gaan en misschien dat Nick (DJ Nick) ook wel weer wil.

Ik zal het zeker nog laten weten.

Tip voor alle scholieren met een CJP-pas hier: Voor 11 euro kun je een NS dagkaart kopen voor de maanden april of mei.

Comment

ja, ik heb ook een CJP-pas. Maar ik ga lekker met de auto
                              Last edited by BDB lasershows; Tuesday-26-04-2011, 20:40.

Comment

Working...
                              X