Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grabbeldagen bij TNT!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grabbeldagen bij TNT!

Misschien hebben de mensen van TNT geluisterd naar jullie gemopper (;)), want ze zijn met een leuke actie gekomen waar je ook nog eens wat leuks mee kunt winnen.

Het zijn Grabbeldagen! Vul de barcode van je pakket in met de bijbehorende postcode, grabbel hiermee in de grote TNT ton en zie direct of je een spectaculaire prijs gewonnen hebt. Er wordt onder andere een Volkswagen Polo verloot dus het is sowieso de moeite om mee te doen. ;)

En heb je de Polo niet gewonnen, je hebt sowieso prijs, kortingsbonnen zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.

NOOT: De actie is alleen geldig voor barcodes die tussen 18 oktober en 7 november zijn uitgegeven. Bestel je dus vandaag nog wat bij ons dan kun je misschien morgen al grabbelen. :D Win-win situatie!

Zie ook ons nieuwsartikel over de actie en de speciale actiepagina van TNT

Vindt dit zelf een leuke actie.. Je hebt zoiezo altijd prijs:D

Alleen dat spel wat je kan spellen daar win je nooit wat mee heb al iets van 20 keer geprobeerd en steeds 6 dozen op gemaakt maar je krijgt niks:p

Comment

idd, volgendsmij kan maar 1 op de zoveel die winnen.

Comment

Ik heb een prijs gewonnen, 10% korting bij 123inkt.nl :p

Comment

Door het spel of een barcode?

Comment

barcode

Comment

Okee, En was het een paket van bax-shop.nl of van 123inkt.nl?

Comment

heb het spel ook gespeeld gister en wel een code gekregen, het level waar je in afgaat zijn dus ook de aantal pogingen die je krijgt, kom altijd tot in lvl 8 dus 8 kansen. Hier had ik een code uitgehaald en heb toen 10% korting gewonnen bij een game shop.

Comment

Originally posted by Lightsix View Post
                  heb het spel ook gespeeld gister en wel een code gekregen, het level waar je in afgaat zijn dus ook de aantal pogingen die je krijgt, kom altijd tot in lvl 8 dus 8 kansen. Hier had ik een code uitgehaald en heb toen 10% korting gewonnen bij een game shop.
                  Ik heb het spel wel 10x gespeeld. En waarvan 6 keer bij level 8 gekomen, maar helaas geen prijs x]

Comment

Originally posted by youri119 View Post
                    Okee, En was het een paket van bax-shop.nl of van 123inkt.nl?
                    het was een barcode van bax ;)

Comment

15% korting bij battery-king.
                      Hé-hé, prijs na 20 keer ofzo xD

Comment

misschien zit er ook wel een kortingscode van bax shop bij :D

Comment

Het slappe echter is dat de kortingscodes gewoon iets van 'GRABBELEN15' zijn, of terwijl... volgende week staan alle kortingscodes online.

Comment

mijn barcode doet het niet eens????

Comment

had ik eerst ook, wacht er dan even mee met het invoeren totdat het pakketje bij het sorteringscentrum is gescand ;)

Comment

Working...
                              X