Announcement

Collapse
No announcement yet.

Film&Win Actie Maart 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Film&Win Actie Maart 2010

Via een workshop DJ ben ik op de Bax-shop website gekomen. De DJ die de workshop gaf zei dat dit een goede website was om goedkoop aan gear te komen.

Toen ik erop kwam viel m'n oog gelijk op de €1000,- Film&Win actie. Ik heb gelijk wat lopen bedenken en een filmpje gemaakt.
    Maar wat vinden jullie tot zover van de inzendingen?

Toen ik mijn filmpje opstuurde dacht ik dat ik wel grote kans had met winnen aangezien er maar één filmpje op stond die echt uitblonk (Mijn gear is een Alien). Maar na 2 weken zijn er al veel meer filmpjes die ook erg origineel zijn (Te gevaarlijk & Rick Astley). Ben erg benieuwd welk filmpje als winnaar wordt gekozen.

Ik ben er ook nog hard mee bezig. Vrijdagmiddag/zaterdag hoop ik het allemaal te kunnen monteren en te uploaden.

Comment

nog een concurrent :(

Comment

Dat houdt het spannend he. :)

Comment

Toevallig ook bij Dj school zuid-holland geweest ? :)

Comment

en er zijn al veel leuke filmpjes :)

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
              Toevallig ook bij Dj school zuid-holland geweest ? :)
              Nee joh, veel te duur. Voor €10,- had ik al alle basis, en de rest is gewoon oefenen.

Anyway, is er een soort criteria hoe de winnaar gekozen word, of word gewoon unaniem gekozen? :p

Comment

Volgens mij gaan ze zeker kijken naar de filmpjes die gemaakt zijn, en niet zo 1,2,3 uitkiezen. Ik heb er een aantal bekeken, maar sommige waren echt nep.. Rook uit de cdj-800, stroomvonken..

Succes!

Comment

Ga nog even kijken of ik iets ga inzenden, heb het erg druk met werk en weet dus niet of ik er tijd voor heb...

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                    Volgens mij gaan ze zeker kijken naar de filmpjes die gemaakt zijn, en niet zo 1,2,3 uitkiezen. Ik heb er een aantal bekeken, maar sommige waren echt nep.. Rook uit de cdj-800, stroomvonken..

Succes!
                    Vond het het wel een mooi gemaakt filmpje, in eerste instantie wilde ik ook een filmpje inzenden maar dat leek me een beetje triest tegenover de andere met mn cdj's-800mk2 en djm-800.

Maar het valt altijd te proberen natuurlijk ...

Comment

Worden de filmpjes eigenlijk beoordeeld op de reden waarom je nieuwe appratuur wilt hebben op of het filmpje?

Die "neppe" filmpjes, zoals dj-scratch ze noemt, zijn wel mooi in elkaar gemonteerd! Er staan genoeg filmpjes op van mensen die eventjes de mobiel pakken en maar iets filmen, ik zou het wel jammer vinden als zo iemand zou winnen, tegenover degenen die er veel werk in hebben zitten.

Die "neppe" filmpjes zijn toch juist orgineel! Als iedereen een simpel filmpje maakt is het ook niet leuk...
                      Last edited by rick1993; Wednesday-17-03-2010, 22:02.

Comment

Waar er precies op beoordeeld wordt zou ik niet weten, maar uiteraard moet er wel iets moois tegenover die 1000 euro staan he... :)

Comment

Het enige waarmee ik kon opnemen was mijn telefoon. En heb eigenlijk voor het eerst gemerkt dat je niet in de avond ermee kan opnemen :( Dus hoop niet dat het heel erg om het HD-kwaliteit van het filmpje gaat :p

Ook ben ik enorm microfoon-schuw, dus heb ik wat muziek onder het filmpje gezet.

Comment

Bij deze een oproep aan iedereen om nog eens te kijken naar de inzendingen, het zijn er echt veel aan het worden en er zitten werkelijk géniale inzendingen tussen! :) Hulde aan de mensen die al een inzending hebben verstuurd en aan diegenen die het nog van plan zijn; Doe je best, wees creatief en maak er iets moois van! :D

Comment

Interessante hotspot op mijn video, blijkbaar vinden mensen klassieke muziek beter dan Paul Elstak muziek :D

Comment

Working...
                              X