Announcement

Collapse
No announcement yet.

geen respons van helpdesk - aflevering 37

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by BT-Studio View Post
    Heb hele goede ervaringen (service en klant vriendelijkheid) met ander (niet hier te noemen) leveranciers voor gelijke prijs.
    Hier dito!

    Peter
    It never hurts to help - Eek! the Cat

    Comment


    • #17
      Hebben jullie het dan over retailers (eventueel met webshop) of simpele basic webshops?
      Uiteraard heb ik ook nog prima ervaringen, ook met online aankopen. Gelukkig maar. Maar met webwinkels is de drempel voor deugdelijke communicatie, en daarmee ook service, toch wel wat hoger.
      Op een artikel van 5 euro verwacht ik geen service. Maar bij duurdere aankopen wil ik toch echt door een concreet persoon geholpen worden en niet door een webpagina.

      Overigens wil ik geen links of namen van anderen ontvangen hier. Dat zou ik ongepast vinden richting Bax waar ik persoonlijk gewoon tevreden mee ben. Ik ga niemand bashen waar ik ondertussen wel bestel.

      Originally posted by BT-Studio View Post
      Daar zal Bax het van moeten hebben. ;)
      En ik ook. Ga jij als ondernemer dan tien minuten of meer steken in garantie van een artikeltje van 2 euro?
      Ik reken dan gewoon niet op garantie en neem het risico. Die 2 euro heb je vaak al dubbel en dwars uitgespaard op andere online voordeligere aankopen. Op het geheel verlies je nog niets. Bax is vaak zoveel goedkoper dat je met een tweede keer bestellen nog steeds goedkoop uit bent. Who minds?!
      Last edited by feestneus; Monday-04-11-2019, 16:03.

      Comment


      • #18
        Originally posted by feestneus View Post
        Ga jij als ondernemer dan tien minuten of meer steken in garantie van een artikeltje van 2 euro?
        Je hebt het maar steeds over producten van < 5 euro, terwijl ik ook al verhalen voorbij heb zien komen over ondeugdelijke basgitaren: het maakt dan niet uit of ze 50 euro kosten (waar een jongetje misschien wel een hele tijd op heeft zitten sparen) of 5000 euro, de service daarop moet gewoon goed zijn. Je profileert je als muziekzaak, acteer daar dan ook naar.

        Peter

        It never hurts to help - Eek! the Cat

        Comment


        • #19
          Originally posted by feestneus View Post
          Hebben jullie het dan over retailers (eventueel met webshop) of simpele basic webshops?
          Uiteraard heb ik ook nog prima ervaringen, ook met online aankopen. Gelukkig maar. Maar met webwinkels is de drempel voor deugdelijke communicatie, en daarmee ook service, toch wel wat hoger.
          Gelukkig zijn er ander leveranciers welke mij een heel ander ervaring hebben gegeven.

          Voorbeeld. Heb ooit eens iets besteld (klein bedrag) en leverancier was zo vriendelijk om bij pakket een catalogus er bij in te pakken.
          Leuk maar de gewicht van deze catalogus had enkele van mijn artikelen beschadigd.
          Geen groot probleem (bedrag) maar helaas niet meer bruikbaar. Dus nieuwe besteld.
          Ook maar even gemaild (tip) dat het bijpakken van een catalogus risico's oplevert.
          Zelfde dag mail terug met excuses, en melding dat geld (ook van eerste bestelling) terug wordt gestort en nieuw pakket met spoed wordt opgestuurd.
          En een bedankje voor de tip.

          Raad eens bij wie ik mijn volgende bestelling (groter bedrag) plaats?

          Originally posted by feestneus View Post
          Op een artikel van 5 euro verwacht ik geen service.
          Als klant verwacht ik altijd service.

          Originally posted by feestneus View Post
          Maar bij duurdere aankopen wil ik toch echt door een concreet persoon geholpen worden en niet door een webpagina.
          Als ik weet wat ik wil en goede ervaringen heb maakt mij dat niet uit.

          Originally posted by feestneus View Post
          Overigens wil ik geen links of namen van anderen ontvangen hier. Dat zou ik ongepast vinden richting Bax waar ik persoonlijk gewoon tevreden mee ben. Ik ga niemand bashen waar ik ondertussen wel bestel.
          Eens, ik bash ook niet, ik zelf betel er gewoon niets meer. :)

          Originally posted by feestneus View Post
          Ga jij als ondernemer dan tien minuten of meer steken in garantie van een artikeltje van 2 euro?
          Ik reken dan gewoon niet op garantie en neem het risico. Die 2 euro heb je vaak al dubbel en dwars uitgespaard op andere online voordeligere aankopen. Op het geheel verlies je nog niets. Bax is vaak zoveel goedkoper dat je met een tweede keer bestellen nog steeds goedkoop uit bent. Who minds?!
          Gaat mij niet om garantie maar omdat ze hun zaakjes niet goed geregeld hebben ik mijn spullen niet op tijd of juist ontvang.
          Los van prijs, opnieuw leveren betekend langer dat 10 minuten... heb het niet voor niks besteld.
          Oefenen baart kunst.

          Comment

          Working...
          X