Announcement

Collapse
No announcement yet.

RNN7 samenwerking met Bax-shop.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bastian
    replied
    ben er benieuwd maar, mss leuk om dan ook wat filmpjes op te nemen :wink:

Leave a comment:

• Partysounddriveinn
    replied
    Heb net met een collega dj overleg gehad als eerste gaan we een jongeren feest opzetten eerst doel groep 11 tot 15 dan 16 plus......

Locatie is al bekend nu alleen de rest nog rond krijgen haha ook dit is in begin stadium net als het jump feest dus ik beloof niks en probeer alles 8)

Leave a comment:

• Bastian
    replied
    Originally posted by Partysounddriveinn
    ow is goed.....

ben met meerdere dingen bezig ook met een jumpfeest in een grote sporthal maar dat is alleen nog een plan pm maar even over die flyers dan ik wil jullie graag helpen :wink:

Jullie bieden een super service dus wil dat graag aan anderen laten zien!!
    Jump feest :mrgreen:
    Waarschijnlijk ga ik ook binnekort een feest met een vriend van me organiseren, stijlen liggen dan tussen club en jump! :P
    Dit word waarschijnlijk wel een gesloten feest maar we gaan proberen zo veel mogelijk mensen uit te nodigen :P

Leave a comment:

• jochanan
    replied
    2 Partysound, mail me even over dat feest, wanneer het plaats vindt etc. Dan stuur ik je twee spandoeken op ter reclame. Vervolgens zullen we je een leuke korting geven bij je volgende bestelling in en nabij het dubbele wat Robert riep.

Leave a comment:

• Partysounddriveinn
    replied
    ow is goed.....

ben met meerdere dingen bezig ook met een jumpfeest in een grote sporthal maar dat is alleen nog een plan pm maar even over die flyers dan ik wil jullie graag helpen :wink:

Jullie bieden een super service dus wil dat graag aan anderen laten zien!!

Leave a comment:

• Robert
    replied
    De site werkt niet.

Overigens (no offence) 300 man is niet echt onze doelgroep. Hier kun je dus een kleine vergoeding verwachten voor de flyers (denk aan zo'n € 20).

We proberen juist meer evenementen te sponsoren met een grote massa. Denk aan de Middelburg Streetparade, RNN7 etc.

Leave a comment:

• Partysounddriveinn
    replied
    De organisatie is stichting push in samen werking met party sound drive inn show hier gaat het plaats vinden www.bravo-brielle.nl Er zijn vast veel jongeren te vinden die wat met muziek willen doen of al wat met muziek doen.. het is trouwens een 16 plus feest en ik denk dat het wel lukt om zo,n 300 man naar binnen te proppen minimaal :lol:

Leave a comment:

• jochanan
    replied
    Hoe groot en wie is de organisator? Wij hebben diverse spandoeken van 3 x 1 meter met een reclame tekst.

Leave a comment:

• Partysounddriveinn
    replied
    ik heb binnenkort een feest voor jongeren mischien hebben jullie daar wat aan....

Leave a comment:

• jochanan
    replied
    Beste Mike,

Dit doen wij inderdaad wel vaker, ook voor het viertal vierus (zie vierusonline.nl )

Doe maar een goed voorstel via de e-mail.

Leave a comment:

• mike
    replied
    Een goed idee is om op mijn nieuwe apresski cd te sponsoren.
    Groet, Mike

Leave a comment:

• jochanan
    replied
    Zoals beloofd binnen nu en enkele weken banners op

djforum.nl, dj.startpagina.nl en dj-equipment.startpagina.nl

Leave a comment:

• jochanan
    replied
    Ik ga even informeren.

Leave a comment:

• Partysounddriveinn
    replied
    http://dj-equipment.startpagina.nl/
    http://dj.startpagina.nl/

bijvoorbeeld

Leave a comment:

• jochanan
    replied
    Noem eens wat websites waar je onze banner zou willen zien?

Leave a comment:

Working...
X