Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het aftellen is begonnen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeten ze we heel snel reageren :O

Comment

• Orders worden maandag gepicked mits alles op voorraad is, beste optie blijft om maandag even te bellen. Op het moment dat de bestelling binnen de tijd van de actie geplaatst is, kan er wellicht wel wat geregeld worden.

Comment

• Bedankt voor jullie reacties!
        Heb een mail gestuurd, wacht het wel even af en anders bel ik.
        Deze domoor weet nu in het vervolg hoe het moet.
        Staat gewoon heel groot bovenaan, maar goed, geef de schuld maar aan mijn brakheid :p

Comment

• Helaas.
          Bij de koopavond met 20% (of ook 10%) korting maakte ik een soortgelijke fout.
          Helemaal vergeten waar ik de korting moest invullen. Direct gebeld naar Bax, maar helaas kon hier niets meer aan veranderd worden.

Comment

• Helaas kwam ik er achter dat het maar tot 6 uur was dat vind ik iets minder wicked was namelijk te laat haha waneer komt er weer een actie :p

Comment

• Gelukkig had ik wat meer geluk. Ze hebben mij een nieuwe factuur kunnen toesturen met 10% korting. Dus allemaal goed gekomen :) Volgende keer gaat het helemaal goed komen.

Comment

• Dan vraag ik mij toch af wat bij mij toen het verschil was?
                Ook bij mij ging het over 10% korting. Ik heb binnen 10 minuten na de bestelling gebeld met mijn vergissing. En tegen mij werd doodleuk gezegd dat ik maar wat beter op had moeten letten..

Gelijke behandeling ofzoiets.
                Let wel Funky, het is niet zo dat ik jou de 10% niet gun. Maar dan had ik die in mijn geval ook moeten krijgen.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                  Dan vraag ik mij toch af wat bij mij toen het verschil was?
                  Ook bij mij ging het over 10% korting. Ik heb binnen 10 minuten na de bestelling gebeld met mijn vergissing. En tegen mij werd doodleuk gezegd dat ik maar wat beter op had moeten letten..

Gelijke behandeling ofzoiets.
                  Let wel Funky, het is niet zo dat ik jou de 10% niet gun. Maar dan had ik die in mijn geval ook moeten krijgen.
                  Verschil in betalingsmethoden?

Verschil in bedrag

Genoeg redenen waarvoor het bij jouw niet kon en bij een ander wel, zou eerst eens wat meer informatie vergelijken...
                  Last edited by Paradise; Tuesday-09-03-2010, 17:27.

Comment

• @ Beckers Entertainment: Stuur mij even een mailtje op matthijs.klaasse[at]bax-shop[punt]nl en ik zorg dat je alsnog die korting krijgt, eventueel op een volgende order. Als dit echt zo is gegaan is dit niet goed van ons geweest, shoppen bij Bax-shop.nl moet een feest wezen en geen ellende ;)

Ik hoor graag van je!

PS: Weet je nog wie je toentertijd gesproken heb?

Comment

• Dat noem ik nou service! Top bax;)

Comment

Working...
                      X