Announcement

Collapse
No announcement yet.

B-Stock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B-Stock

Hallo,
    Wat betekend B-Stock?
    Het product is goedkoper en er staat bij dat de verpakking licht beschadigt is.
    Is het product tweede hands of is het als etalage model gebruikt?
    Gr. Tobias

De categorie B-stock aanbiedingen bevat producten die wij niet als nieuw kunnen verkopen. Veelal gaat het om producten waar de verpakking van beschadigd is, of waar zeer lichte beschadigingen op aanwezig zijn. In andere gevallen gaat het om producten waar bepaalde accessoires van ontbreken, of producten die ingeruild zijn door klanten. De producten uit de B-stock categorie worden altijd voor een lagere prijs aangeboden dan de gangbare producten in onze webshop. Zo kunt u al snel enkele tientallen euro's besparen op uw aankoop!

Op het eerste tabblad staat steeds genoteerd wat de kenmerken van het product zijn. In sommige gevallen is er ook een actuele foto van het product bijgevoegd, zodat u de kenmerken van het product in één oogopslag kunt inspecteren. De producten uit de B-stock zijn allemaal uitvoerig getest en worden werkend verkocht. Vaak geldt een beperkte garantietermijn voor deze producten.

Bron: http://www.bax-shop.nl/b-stock-outle...tml?lang=dutch (links)

Comment

Kan ik B-Stock producten terugsturen als de eventuele schade groter is dan verwacht?

Comment

Ook op B-stock artikelen is onze 60 dagen niet goed geld terug van toepassing, dus ja, terugsturen is mogelijk!

Comment

Dag allemaal,

Ik raad het af om B-stock aan te kopen, ik ben een B-stock devine B115A subwoofer gaan ophalen in Goes.
          Eenmaal thuis werkte hij niet, het power lampje brandde niet eens, geen enkel teken van leven.

Heb dan de zekering nagemeten en deze was doorgebrand.

Dit betekend in mijn ogen dat er niet naar de sub is omgekeken tussen het retourneren van de vorige eigenaar en mijn aankoop.

Na de zekering vervangen te hebben werkte 1 van de versterkte topkast kanalen niet, de volgende dag werkte dit kanaal wel.

Heb hiervoor naar de klantendienst gemaild en gevraagd of ik nog even kon afwachten tot het kanaal het opnieuw niet meer deed en als dit gebeurde hem dan retourneren.
          Dit was geen probleem, ondertussen (half jaar later) doet het kanaal het op momenten niet meer, heb hiervoor naar de klantendienst gemaild maar volgens hun heb ik te lang gewacht en dus ook geen geld meer terug...

Ik hem enkel onder garantie laten herstellen.

Herstellen is voor mij geen interessante optie omdat ik het merk devine ondertussen niet meer vertrouw.

Jammer want ik was van plan het geld van de devine sub te gebruiken om een duurdere (en vooral betere) sub van dap audio aan te schaffen.

Ik ben 15 jaar dus een sub kopen van 370 euro is niet zo vanzelfsprekend, na aftrek van de devine sub zou dit maar 170 euro zijn wat haalbaar is.

Al bij al, ben al jaren tevreden klant bij Bax Shop maar dit valt me echt tegen

Comment

Ik ben van mening dat je dit toch ook een beetje bij jezelf moet gaan zoeken.

Je hoeft inderdaad niet ''meteen'' iets terug te sturen om je geld terug te krijgen of om te mogen ruilen voor een ander product.
            Maar dat is natuurlijk niet een half jaar.

Nu word er zelfs aangeboden om het onder garantie te laten maken.
            Lijkt mij een nette oplossing.

Comment

Ik deel je mening, ik had hem inderdaad direct terug kunnen sturen.
              Maar een half jaar geleden had de helpdesk me verteld dat ik gerust kon afwachten tot het kanaal terug raar deed en ik hem dan kon retouren en omruilen.

Ik heb afgewacht en inderdaad, een half jaar later doet hij het niet meer maar heb ik te lang gewacht.

Als me toen verteld was dat ik maar 2 maanden had, dan had ik hem meteen geretourneerd.

Ik ben van mening dat als Bax Shop mij een kapotte B-stock sub verkoopt ze nu toch wel voor één keer een uitzondering kunnen maken.
              Als ik hem retourneer en met het winkelkrediet een nieuwe (veel duurdere) sub koop, dan maken ze er nog winst uit ook.

Comment

Working...
              X