Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waarom vernietigt Bax-shop mijn product

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Waarom vernietigt Bax-shop mijn product

    Mijn eerste post op dit forum is jammer genoeg niet zo heel positief. In het verleden goede ervaringen gehad met bax-shop, maar moet toch via dit kanaal mijn onvrede betuigen.

    Het verhaal

    In mei dit jaar heb ik mijn m-audio interface naar Bax-shop toegestuurd met het idee om deze te laten repareren. Op de website stond dat dit kon binnen de garantie van 3 jaar. Dit bleek door uiteindelijk niet te kloppen, omdat mijn product voor een bepaalde datum gekocht was waardoor deze regel niet ophield. Waarna ik vroeg om een prijsopgave hoeveel de reparatiekosten dan zouden zijn. Hierop heb ik nooit meer antwoord gekregen. Zelf na het sturen van 2 volgende mails en na het invullen van een algemeen contact formulier op de website waarbij ik mijn rma nummer vermeldde en het probleem van mijn vermiste interface.

    De afgelopen 3-4 weken heb ik jullie maliefst 8 keer moeten bellen met Bax-Shop. Waarbij de eerste 4 keer ik het antwoord kreeg dat men nog niet wist wat er met mijn m-audio gebeurd was en ik beloofd terug gebelt zou worden. Dit gebeurde nooit. Bij de vijfde keer, ongeveer 2 weken geleden kreeg ik te horen dat mijn interface vernietigt was. Ten eerste ben ik hier nooit via mail of telefoon door 1 van de medewerkers van Baxshop hierover ge´nformeerd, ten tweede heb ik dus nooit de kans gekregen om mijn interface zelf of op een andere manier nog te kunnen repareren. Na de 5de keer bellen werd mij beloofd dat ik door de afdeling retour teruggebeld zou worden om een korting of alternatief aangeboden te kunnen krijgen. Dit is nooit gebeurd waarna ik bij poging 8 gelukkig voor het eerst een aanbieding heb gehad van ongeveer 30-50 euro korting op een nieuwe interface naar keuze.

    Ik ben ervan bewust dat mijn m-audio interface niet meer gloednieuw is en deze niet meer het volledige bedrag kan kosten als deze destijds gekost heeft. Maar zet daar tegenover de behandeling die ik als klant heb ontvangen de afgelopen 3-4 maanden. En de tijd waarbij ik geen gebruik heb van kunnen maken van mijn interface voor optredens en repetities met mijn band. Daarnaast het opnemen van nieuw materiaal vind ik het op zijn plaats dat ik beter gecompenseerd zou mogen worden door Bax. Vooral omdat er zonder afspraak mijn eigendom is vernietigt. En ik zelf nu al een aantal uren bezig ben geweest om met Bax-Shop te bellen/mailen. Ik bestel graag bij Bax-Shop en zou dit ook graag in de toekomst willen doen, maar deze situatie heeft mij doen inzien dat ik het klantcijfer van een 9,7 wel in perspectief moet zien.
    --------------

    Deze mail heb ik alweer 2 dagen geleden naar een medewerker van Bax gestuurd. En wederom heb ik weer geen antwoord ontvangen op mijn mail of ben ik door hen teruggebeld. Word het weer tijd om voor de 9de keer te bellen? Wat vinden jullie?

  • #2
    klikt als een aardige miscommunicatie...
    weet je zeker dat Bax hem vernietigd heeft en niet dat ze hem terug gestuurd hebben naar M-Audio en dat ze hem daar per ongeluk vernietigd hebben met het idee met het is een terug zending van een kapotte speaker?
    als ik iets kapot binnenkrijg moet ik het terug sturen als bevestiging dat het kapot is. meestal krijg je dan een nieuwe terug gestuurd vanuit de leverancier, maar hier is waarschijnlijk een communicatie fout geweest :\
    het enige dat je volgensmij nog kan doen is vragen of ze hem zelf hebben vernietigd of M-Audio. als M-Audio dat gedaan heeft moet je met je berichten bij M-Audio zijn en niet Bax.

    Comment


    • #3
      Inderdaad vervelend verhaal en hoop voor je dat Bax laat zien dat ze ook dit prima kunnen oplossen.

      Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
      met het idee met het is een terug zending van een kapotte speaker?
      Dat zou inderdaad raar zijn aangezien het om een interface gaat. ;)
      Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
      als M-Audio dat gedaan heeft moet je met je berichten bij M-Audio zijn en niet Bax.
      Dit is iets wat ik dus nooit pik. Heb het bij de winkel gekocht (en betaald). Waar zij het weghalen is hun zaak (en probleem)!
      Ik weet dat er winkels zijn die dit proberen, bij mij doen ze dat maar 1x (koop er dan nooit weer wat).

      Comment


      • #4
        Dat zou inderdaad raar zijn aangezien het om een interface gaat.
        owh ja haha overheen gelezen.

        Dit is iets wat ik dus nooit pik. Heb het bij de winkel gekocht (en betaald). Waar zij het weghalen is hun zaak (en probleem)!
        Ik weet dat er winkels zijn die dit proberen, bij mij doen ze dat maar 1x (koop er dan nooit weer wat).
        is ook raar ja maar als het niet lukt om het via bax te doen kan het nooit kwaad om bij de leverancier is wat te vragen.

        zo had ik mijn radeon GPU gekocht 2 jaar geleden en ging hij naar een paar maanden plotseling kapot... terug gestuurd. duurde veel te lang. webshop gemaild waar de nieuwe bleef omdat er nog garantie op zat. uiteindelijk Amd gemaild en een week later kreeg ik een betere versie terug van AMD. wat bleek was dat het nieuwe product met de nieuwe levering naar de webshop mee ging en mijn nieuwe kaard dus gewoon in het magazijn lag.
        hier kon de webshop niet veel aan doen omdat het tussen de kaarten geleverd werd die gewoon verkocht werden. dus volgens de webshop hadden ze nooit mijn vervanging ontvangen.

        maarja alles kwam goed omdat AMD mij een nieuwe stuurden en voor het ongemak nog een betere ook :D

        Comment


        • #5
          Ooo, als je als klant dit probeer is dat prima. Sterker nog weet uit eigen ervaring dat er leveranciers zijn die graag meer service zouden willen leveren dan de winkelier biedt (Gemiste kans winkel).
          Maar winkeliers die klanten op deze manier proberen af te poeieren (kan het niet anders noemen) zijn fout bezig.

          Comment


          • #6
            Originally posted by BT-Studio View Post
            Ooo, als je als klant dit probeer is dat prima. Sterker nog weet uit eigen ervaring dat er leveranciers zijn die graag meer service zouden willen leveren dan de winkelier biedt (Gemiste kans winkel).
            Maar winkeliers die klanten op deze manier proberen af te poeieren (kan het niet anders noemen) zijn fout bezig.
            het product komt uiteindelijk ook van de leverancier en die wilt een zo goed mogelijke naam :) en beste service.

            Comment

            Working...
            X