Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis: Kenwood A-74 2x90W versterker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratis: Kenwood A-74 2x90W versterker

Een (opzich) degelijke versterker, bedoeld voor hi-fi installaties. Heb ik tot op heden altijd gebruikt om mijn passieve tweede set monitoren mee aan te sturen, maar deze monitoren zijn de deur uit, en gaan waarschijnlijk vervangen worden door een setje actieve van hogere kwaliteit. De versterker is dus overbodig en staat enkel in de weg ;)

Hij heeft twee mankementen. Beide zijn wel goed te repareren indien je hiervan kennis hebt
    - De verbinding die langs de geïntegreerde twee-bands EQ loopt is defect, en je ondervindt hierbij zeer veel signaalverlies. Als je een signaal op de DAT-in of CD-in zet, en deze bypasst door op DAT of CD direct te drukken, heb je hier geen last van.
    - De volumeknop is zeer onstabiel door een versleten koolstofverbinding. Deze moet vervangen worden, maar je kan ook, als je een mixer hebt, de volumeknop op een hoge stand zetten natuurlijk je volume regelen met je masterschuif.

- Ingangen:
    - 1x Phono RCA (met ground)
    - 6x Line RCA
    - Uitgangen
    - 4x bare wire (dus twee, of vier luidsprekers aan te sluiten)
    - 3x Line RCA
    - 6.3 mm TRS hoofdtelefoon jack
    - RCA adaptor in/out (voor bijvoorbeeld een effectenkastje, of equalizer - in professionelere apparatuur send/return of sidechain genaamd)
    - Slechts één ingang simultaan bruikbaar!
    - 2x90W versterking op 4 Ohm
    - Werkt met impedanties van 4 tot 16 Ohm
    - Kenwood System Control connector en connectoren voor T-74L en X-74
    - Mogelijkheid om twee stuks randapparatuur aan te sluiten op netspanning (zonder randaarde en maximaal 200W)
    - Geïntegreerde 2-bands EQ (defect)
    - Line Straight voor bypass van sidechain
    - DAT en CD direct voor bypass van sidechain en EQ
    - Mute en CD Rec
    - Balance

Gratis af te halen in Wolphaartsdijk, of bij Bax-shop in Goes, gaarne eerst contact opnemen met +31 (0)6 34137019.

Kan ook verstuurd worden met TNT post voor €6,75 verzendkosten + €2 verpakkingskosten, gaarne ontvang ik dan een PM met adres.

Heb je een foto

Comment

Pff, zoveel moeite :')

Comment

Iemand nog een gratis versterkertje erbij? Anders gaat hij deze week de rolcontainer in.

Comment

als je een foto hebt dan wil ik even miss.... :D

Comment

Als je hem kwijt wil wil mijn broertje er misschien wel eentje. Zal het morgen eens vragen.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
              als je een foto hebt dan wil ik even miss.... :D
              Die staat er toch al...
              Verder, het is een gratis versterker, daar moet je geen eisen aan stellen. Als je hem echt kan gebruiken moet je hem gewoon gelijk overnemen.

Comment

En daarnaast staat er al een foto hoor.

Comment

Is hij er nog?

Comment

Ja.

Comment

Als ie er nog is wil ik em wel hebben, handig voor op me slaapkamer met kleinere speakertjes...
                      Of prutsprojectje:D

Comment

Prima, ophalen en zo ja waar? Of versturen?

Comment

Kost teveel moeite tot nu toe voor iets waar ik toch verder geen winst op maak. Morgen gaan ze richting de stort. Slotje graag.

Comment

Working...
                          X