Gezien het feit dat ik laatstelijk alleen maar ritmisch industriele muziek en drones produceer, doe ik niks met mijn hardware synths. En als ik wat met synths doe, gebruik ik alleen software, dus dat schiet niet op allemaal. Dus de bubs maar te koop zetten, zodat ik er wat leuks voor kan terugkopen.
Roland JP8080: 500 Euro
De ultieme bak voor VETTE TRANCE en STAMPENDE HARDSTYLE. Dikke supersaws, detuned leads, Jij noemt het!
Clavia Nordlead 2: 600 Euro
Ook prima voor VETTE TRANCE en STAMPENDE HARDSTYLE, en nog veel meer, want dit ding kan bijna alles.
Oberheim Matrix 6: 400 Euro
Depeche Mode, Aphex Twin en Leather strip hebben deze synth in hun favourieten staan. Een helse machine om te tweaken, maar een geluid!!!
Korg Poly 800: 100 Euro.
De crappy plastic 80's bak, die toch nog wel wat kan. Dit is een MKI.
Ruilen? Kan ook, maar ik ben ALLEEN geinteresseerd in Pioneer DJ CD spelers, en dan meerbepaald de CDJ800 en CDJ1000. De mk's maken me dan niet uit. Voor alle andere ruilvoorstellen hoef je me NIET te pmen. De prijzen zijn verder richtprijzen, dus er kan altijd onderhandeld worden.
Roland JP8080: 500 Euro
De ultieme bak voor VETTE TRANCE en STAMPENDE HARDSTYLE. Dikke supersaws, detuned leads, Jij noemt het!
Clavia Nordlead 2: 600 Euro
Ook prima voor VETTE TRANCE en STAMPENDE HARDSTYLE, en nog veel meer, want dit ding kan bijna alles.
Oberheim Matrix 6: 400 Euro
Depeche Mode, Aphex Twin en Leather strip hebben deze synth in hun favourieten staan. Een helse machine om te tweaken, maar een geluid!!!
Korg Poly 800: 100 Euro.
De crappy plastic 80's bak, die toch nog wel wat kan. Dit is een MKI.
Ruilen? Kan ook, maar ik ben ALLEEN geinteresseerd in Pioneer DJ CD spelers, en dan meerbepaald de CDJ800 en CDJ1000. De mk's maken me dan niet uit. Voor alle andere ruilvoorstellen hoef je me NIET te pmen. De prijzen zijn verder richtprijzen, dus er kan altijd onderhandeld worden.
Comment