Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: EKS Otus (Incl. Flightbag)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: EKS Otus (Incl. Flightbag)

Bij deze bied ik hier mijn EKS Otus aan, apparaat is niet veel gebruikt, zeker niet sinds ik vorig jaar verhuisd ben. De Otus is altijd stofvrij opgeborgen en is verder in zeer goede staat. Aankoopdatum is 30 mei 2009. De tas die erbij zit is speciaal voor de Otus gemaakt door UDG, zeer stevig dus.

De originele verpakking en aankoopbon heb ik allebei nog in mijn bezit. Het geheel mag weg voor € 450,- of een goed bod. Zowel verzenden als afhalen zijn mogelijk

Foto: i51.tinypic.com/ippoiv.jpg
    Last edited by Nikolai Valeev; Tuesday-18-01-2011, 17:19. Reason: Spelfouten

Originally posted by Nikolai Valeev View Post
    alsje ;)

Comment

Topictitel aangepast conform regelement.

Comment

Subtiel schopje, hij kan eventueel ook ingeruild worden voor een Vestax VCI-100/Reloop Digital Jockey 2 of American Audio VMS-4.

Comment

Ik bied je €200 voor alleen de controller.

Comment

@ Dj funkey: Het is een eerste bod, maar daar is ook alles mee gezegd. Er kan nog wel iets van mijn huidige prijs af, maar niet zoveel... :)

Comment

De Digital jockey waartegen je hem wil ruilen kost maar €39 meer...

Comment

Ik bedoelde de versie met de geluidskaart... en ik had er waarschijnlijk bij moeten zetten dat er eventueel wat bijbetaald kan/moet worden. My bad... En ik probeer eerst het complete pakket te verkopen, dus met de tas erbij.
                Last edited by Nikolai Valeev; Tuesday-08-02-2011, 15:54. Reason: Uitbreiding reactie

Comment

Ik bied je €250, dan hoef je nog maar €49 voor je reloop.

Comment

Megaschop! Hij staat hier nog steeds in de weg, dus wie helpt me er vanaf voor een mooi prijsje?

Comment

Working...
                    X