Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM 600 , Nieuw in doos!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bax-shop
    replied
    Zag dat ie verkocht was, dus slotje erop dan maar.

Leave a comment:

• NBeat
    replied
    nee hij doet t gewoon overdag :P :lol:

Leave a comment:

• DJ Wessel
    replied
    Ik mag toch hopen dat je 's nachts niet op pad gaat toch?

Leave a comment:

• Kone
    replied
    Hahaha leuk hoor! Ik heb hem al verkocht intussen.

Hoe ik eraan kom en hoe of wat ik met een ongebruikte in een ongeopende doos djm moet ja dat blijft voor jullie een vraag en voor mij een weet!

:D:D:D

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    haha

Leave a comment:

• DJDyno
    replied
    Inderdaad, waarom zou je em kopen, als je em toch niet gebruikt ?? :?:

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Nieuw in doos......hmmmm.
    Van een vrachtwagen gevallen? Ooit een keer gekocht, in je kast gestopt en helemaal vergeten? Of toevallig amerikaanse (110v!!!) import via het grijze kanaal?

Word nu toch wel nieuwsgierig.....

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    ✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!

:D

Leave a comment:

• musictrance
    replied

verzending 10€

dit is nog een van de duurdere online shops maar er zijn er meer

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    helaas kan nu niet ff snel 1000 euro bij elkaar werken anders had ik er wel over naged8 :P

Leave a comment:

• Kone
    replied
    Originally posted by dj_joey
    huh bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ is ie gewoon nog 1119 euro
    Precies en bij mij is hij gewoon nog even nieuw als bij New Line ik heb de doos mog nooit opengehad ! :D

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    huh bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ is ie gewoon nog 1119 euro

Leave a comment:

• marcello
    Guest replied
    heren het is een vraag prijs niet discusieren over de prijs stuur m een pm dan kom je verder als je lager wilt bieden!

oftewel kopen of laten liggen ;)

Leave a comment:

• RimStone
    replied
    Als je naar Duitsland kijkt dan gaat de prijs zelfs richting de 800... Ik vrees dus echt voor je dat je flink lager moet gaan zitten met je prijs, ik heb ze 2e hands al regelmatig voor minder dan 800 te koop zien staan.

Leave a comment:

• djkrat
    replied
    Das de grap met apparatuur. Als het niet aanslaat, dan daalt het snel in prijs, en dan moet je tweedehands zelf ook flink omlaag. Ja, dat is kut. Heb het zelf ook eens gehad met een synth (Ensoniq Fizmo). Die raak je dan aan de straatstenen niet meer kwijt, en moet dan weg voor 1/4 van de nieuwprijs.

Leave a comment:

Working...
X