Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar kopen jullie jullie platen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Club
    replied
    oke, maar wil je de volgende keer gewoon alles in 1 post zetten? dat is wat overzichtelijker dan 2 posts achter elkaar ;)

Leave a comment:

• Recordz
    replied
    Originally posted by dj_joey
    maar hun arsotiement is groter....
    daar heb je gelijk in, maar een groter assortiment wil niet altijd een betere kwaliteit betekenen.

Leave a comment:

• Recordz
    replied
    Originally posted by Club
    6 platen? ik koop geen 6 platen in 1 keer :P

ik doe er elke keer 2 ofzo, maximaal 4 ...

Eneuh wat zijn die rembours kosten bij jullie ?
    bij online shops is het aantrekkelijker om 6 of meer platen te kopen omdat je anders meer betaalt dan bij een 'gewone' winkel

rembourskosten zijn 11.50 Eur bij ons, maar afhalen in arnhem kan ook, en dat is gratis.

Leave a comment:

• Club
    replied
    6 platen? ik koop geen 6 platen in 1 keer :P

ik doe er elke keer 2 ofzo, maximaal 4 ...

Eneuh wat zijn die rembours kosten bij jullie ?

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    maar hun arsotiement is groter....

Leave a comment:

• Recordz
    replied
    bij Recordz.nl natuurlijk!!

als je 6 platen of meer besteld 10% korting, dus altijd goedkoper dan recess of freaky

Leave a comment:

• bax-shop
    replied
    Originally posted by DJDyno
    Ik zal mijn eerste plicht als nieuwe Mod van dit forum maar eens vervullen met te zeggen dat hier al een topic over bestaat !!

Dus eerst goed zoeken voor je een nieuw topic start !!

(en als jullie allemaal niet luisteren sodemieter ik jullie allemaal van het forum .......... :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: )
    Hahahahaha, :lol: :lol: :lol: Goed werk DYNO :!: 8)

Leave a comment:

• Club
    replied
    Sorry ik heb idd niet gezocht, zal niet weer gebeuren

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    Originally posted by DJDyno

(en als jullie allemaal niet luisteren sodemieter ik jullie allemaal van het forum .......... :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: )
    angstaanjagend huahua :P

Leave a comment:

• DJDyno
    replied
    Ik zal mijn eerste plicht als nieuwe Mod van dit forum maar eens vervullen met te zeggen dat hier al een topic over bestaat !!

Dus eerst goed zoeken voor je een nieuw topic start !!

Leave a comment:

• Club
    replied
    Originally posted by Arend aka Silvio Aquila
    Ik bestel meestal mijn platen via recess.nl
    Ze hebben geloof ik een klein aanbod van urban-vinyl, moet je maar ff kijken. Verder koop ik me platen bij 'de Jongens van..' in Groningen.

Kijk hier heb ik wat aan :) bedankt

En hier kan ik ook nog wel een keer heen, zit in hengelo dus dat moet wel lukken :)

bedankt

Leave a comment:

• Kone
    replied
    Originally posted by djkrat
    Zit Fat beats nog in Amsterdam? Dat was enkele jaren terug de winkel als het ging om hiphop.

Rhytmn import? Die winkel is asociaal DUUR. Maar je moet zelf weten wat je met je geld doet. :D
    Daar heb je helemaal gelijk in Rhtym Import is ook duur alleen ben je uiteindelijk net zoveel kwijt als dat je op i-net besteld , en ik heb uiteraard wat meer privileges omdat ik daar vaak kom, het is er gezellig de echte ouderwetse platenzaak sfeer hangt er, effe ouwehoeren met mensen enz contacten opdoen daar is zo,n platen zaak ook weer goed voor! :) het is maar weer net wat jezelf doet waneer je platen koopt! :)

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    ik koop mijn platen bij frankey records haarlem

Leave a comment:

• Arend aka Silvio Aquila
    replied
    Ik bestel meestal mijn platen via recess.nl
    Ze hebben geloof ik een klein aanbod van urban-vinyl, moet je maar ff kijken. Verder koop ik me platen bij 'de Jongens van..' in Groningen.

Leave a comment:

• djkrat
    replied
    Zit Fat beats nog in Amsterdam? Dat was enkele jaren terug de winkel als het ging om hiphop.

Rhytmn import? Die winkel is asociaal DUUR. Maar je moet zelf weten wat je met je geld doet. :D

Leave a comment:

Working...
X