Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zomer koopjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zomer koopjes

2 stuks JB Systems Led Pipe + 1 Led Pipe controller 125,00 euro voor de 2 stuks.
    2 stuks 18Sound 15W700 luidsprekers. Maximaal 5 x gespeeld en zeer goed behandeld 220,00 euro voor de 2 luidsprekers.
    2 stuks lege subs 15" BR115. Kasten zijn in multiplex. Voorzien van 2 baspoorten, stevige metalen beschermingsrooster en hoeken. Met speakon aansluitingen. Afmeting: B = 45 cm, H = 65 cm, D = 50 cm 80,00 euro voor de 2 lege subs.
    Of de subs 15" BR115 kunnen ook geladen met de 18Sound 15W700 gekocht worden 300,00 euro voor de 2 subs.

Foto's kunnen altijd doorgestuurd worden.
    Last edited by jaxx2002; Friday-26-06-2015, 09:22.

Die led pipe's is dat 2 paar of 1 paar? omdat je zet prijs per paar lijkt het of je meer dat 1 paar hebt.
    Of ik begrijp het verkeerd

Comment

En aangepast in de advertentie ;)

Comment

Van waar ben jij heb wel interesse in de led pipe's

Comment

Ik ben van Kasterlee (België). Ligt tussen Turnhout en Geel. 25 km van de Nederlandse grens.

Comment

Dat is bangelijk ik ben van Antwerpen :D
            Ik had al schrik dat ik +\- 150km zou moeten rijden :D

Comment

Heb je een PM gestuurd.

Comment

De 18Sound 15W700 luidsprekers zijn verkocht.

Nog steeds te koop:
                2 stuks lege subs 15" BR115. Kasten zijn in multiplex. Voorzien van 2 baspoorten, stevige metalen beschermingsrooster en hoeken. Met speakon aansluitingen. Afmeting: B = 45 cm, H = 65 cm, D = 50 cm 80,00 euro voor de 2 lege subs.

2 stuks JB Systems Led Pipe + 1 Led Pipe controller 125,00 euro voor de 2 stuks.

Comment

2 stuks 18Sound 15W700 luidsprekers zijn verkocht.
                  2 stuks JB Systems Led Pipe + Led Pipe controller zijn verkocht.

Nog te koop 2 stuks lege subs 15" BR115. Kasten zijn in multiplex. Voorzien van 2 baspoorten, stevige metalen beschermingsrooster en hoeken. Met speakon aansluitingen. Afmeting: B = 45 cm, H = 65 cm, D = 50 cm 80,00 euro voor de 2 lege subs.

Comment

Working...
                  X