Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: fl studio 11

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: fl studio 11

Beste,
    Hierbij verkoop ik fl studio 11 producer edition.
    Heb het pas van zaterdag 17/01/2015, maar is echt niks voor mij!
    Heb het bij bax shop voor 175 euro gekocht. Ik zou er graag nog 70 euro voor gehad.
    Voor meer info stuur gerust een bericht op 0479365749, of stuur mail naar jonckdylan@gmail.com
    Met vriendelijke groeten
    Jonckheere dylan
    Last edited by Jonck-D; Monday-19-01-2015, 21:57.

Had je niet beter een Demo versie kunnen proberen dan?
    Ook als koper zou ik er niet happig op zijn.

Comment

Ik heb toen ik deze heb besteld pas ondervonden dat er ook een demo was :mad:

Comment

Originally posted by Jonck-D View Post
        Ik heb toen ik deze heb besteld pas ondervonden dat er ook een demo was :mad:
        Tipje, wanneer je software koopt doe dan even goed vooronderzoek,
        dan had je geweten dat er een demo voor bestond ;)

Volgende vraag, wat zoek je dan wel?
        Wat wil je met de software kunnen en waarom was FL studio niets voor jou?
        Er zijn namelijk heel veel mensen die vroegtijdig stoppen met DAW's omdat 'het te moeilijk' is.
        Maar een DAW heb je niet zomaar even door. Ik gebruik voor opnames Studio One van PreSones. Simpel en voor mijn doeleinde een geweldigprogramma programma en toch blijf ik steeds nieuwe dingen ontdekken. Kijk introductie filmpjes op internet, FL studio heb je niet in één dag geleerd. Je hebt hem nauwelijks een week.

Plus, als verkopen niet mag dan ben ik bang dat je dat dus ook niet hier te koop mag aanbieden.
        Last edited by Groninger; Thursday-22-01-2015, 17:30.

Comment

Het is inderdaad niet in enkele dagen geleerd, dat geloof ik graag. Maar het volgende probleem is ook dat mijn laptop het niet echt aankan (het is maar een simpele goedkope laptop) en dus wacht ik nu om een macbook pro aan te kopen en aan de slag te gaan met logic pro x. Ik wist niet dat het niet doorverkocht mocht worden, sorry

Comment

Image Line staat het overzetten van de licentie naar een nieuwe eigenaar niet toe:

Daarom sluit ik dit topic

Comment

Working...
            X