Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Virtual DJ 8 PRO licentie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Virtual DJ 8 PRO licentie

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Virtual DJ 8 Pro licentie.

Met de prijs komen we vast wel uit.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Quido

With over 100,000,000 downloads, VirtualDJ packs the most advanced DJ technology. Both perfect to start DJing, and perfect for advanced pro DJs.

Comment

Originally posted by beyondlights View Post
      Een nieuwe licentie is aardig aan de prijs. Misschien wil iemand zijn Virtual DJ Pro licentie verkopen aan mij omdat hij niet meer gebruikt wordt?

Comment

volgens mij kun je niet zomaar een licentie verkopen. Geloof dat die gebonden zit aan de software die hij dan unlocked. (durf ik niet met zekerheid te zeggen)

Comment

inderdaad

Een Virtual Dj licentie is NIET overdraagbaar. Je moet deze registreren met een gebruikersnaam en wachtwoord bij Atomix en je moet ook regelmatig inloggen met deze account gegevens als je Virtual Dj opstart om de updates te kunnen krijgen en de software te unlocken.

Je kan dus nooit een Virtual Dj licentie overkopen en moet je ook zeker NIET doen! Je bent namelijk nooit eigenaar en kan het ook niet worden!

Comment

Originally posted by DjTheDice View Post
            Een Virtual Dj licentie is NIET overdraagbaar. Je moet deze registreren met een gebruikersnaam en wachtwoord bij Atomix en je moet ook regelmatig inloggen met deze account gegevens als je Virtual Dj opstart om de updates te kunnen krijgen en de software te unlocken.

Je kan dus nooit een Virtual Dj licentie overkopen en moet je ook zeker NIET doen! Je bent namelijk nooit eigenaar en kan het ook niet worden!

Bij een ander bericht op het forum van Bax-shop is dit wel mogelijk: http://www.bax-shop.nl/forum/f35-arc...ght=virtual+dj

Comment

Geloof me, niet doen.
              Om je er van te overtuigen zie hier letterlijk op de website van Virtual DJ dat het niet kan, niet mag en zelfs strafbaar is:

With over 100,000,000 downloads, VirtualDJ packs the most advanced DJ technology. Both perfect to start DJing, and perfect for advanced pro DJs.

Bij Virtual DJ is deze vraag honderden keren langs gekomen sinds ik lid ben geworden in 2006.
              Ik heb bijvoorbeeld mijn Pioneer DDJ Ergo te koop staan waar Virtual DJ bij zat, maar ik kan dus onmogelijk mijn licentie meegeven bij de controller. Dat maakt het verkopen van mijn controller erg lastig, maar ja. Het is niet anders.

Comment

Bedankt voor de tip. Je hebt me overtuigd.

Ik ga een originele licentie kopen bij Virtual DJ.

Comment

Working...
                X