Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Te Koop; Avolites pearl roll a cue (2004software boris 2 board) incl visualpad
Ik hoop dat dit een hele slechte grap is
De editknop waar het hier overgaat is de edit knop van het forum om de tekst van een poost aan te passen
Ik lees je andere poost in dit topic en daar vraag ik me ookal af waar je nu mee bezig bent en of je wel minstens 2 seconden na denkt voor je op post drukt
Maar goed laatste punt. Waarom reageer je überhaupt want je gaat die tafel toch niet eens bijna kopen.
Ik hoop dat dit een hele slechte grap is
De editknop waar het hier overgaat is de edit knop van het forum om de tekst van een poost aan te passen
Ik lees je andere poost in dit topic en daar vraag ik me ookal af waar je nu mee bezig bent en of je wel minstens 2 seconden na denkt voor je op post drukt
Maar goed laatste punt. Waarom reageer je überhaupt want je gaat die tafel toch niet eens bijna kopen.
owh..... haha dat faalt van mij.
Door mijn dyslectie zie ik soms nogal eens dingen over het hoofd zelfs als ik het dubbel aandachtig lees :\
Comment