Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: Stroomkabel of 230V multi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: Stroomkabel of 230V multi

Voor een wat groter projectje over een paar weken, ben ik op zoek naar een stel lange (10m, 15m, 20m, iets in die richting) stroomkabels, of een multi met break-out. Mag 1.5mm˛ zijn, aangezien er alleen confettishooters op worden aangesloten. 4x 230V uit dus.

Wanneer het een multi betreft, mag het Bulgin, Harting, ILME of wat dan ook zijn, niet echt een voorkeur. Als het maar handelbaar is en in een compacte case past. Iets als de Showtec breakouts met 4-voudige verdeler zou ideaal zijn. Als je wat hebt liggen voor een tof prijsje, laat het me weten... :)

Niet dat wat je vraagt maar mis wel een idee.
    4 kanaals dmx switch.
    1x er naar toe met stroom en dmx. Daar uitsplitten naar je 4 shooters. Scheelt nogal wat kabel

Comment

Klopt, dat kan. Maar dat wil ik niet. :)

Comment

ik heb niks helaas :) maar mag ik wel vragen wat voor een ''projectje'' je hebt??

Comment

Halloween bij een middelbare school, aardig wat afstand tussen lightjockey-eiland en de backdrop-truss waar de shooters in bevestigd worden. Zat al langer te denken aan een simpel multi-systeem dus vond dit wel een mooi moment om door te pakken en er wat van te maken.

Wil dus persé alles analoog hebben omdat ik reeds een met sleutel vergrendeld schakelpaneel heb met Flash-buttons, met 230V chassisdeel voor elke shooter.

Comment

Working...
          X