Beste forumleden en geintresseerden,
Hierbij biedt ik mijn Pioneer XDJ-Aero Mixer te koop aan. Ongeveer 2 maanden oud en in gloednieuwe staat. Alles werkt naar behoren, is compleet en natuurlijk met nog praktisch 2 jaar fabrieksgarantie. Wegens financiele redenen moet ik er afscheid van doen en tevens omdat ik nog andere apparatuur heb die nu gerepareerd is.
Het apparaat is een ware hybride. Draaien als stand-alone mixer met USB poort en WiFi. Draadloos is overigens snel, veilig en betrouwbaar. Ook werkt hij als midi controller en zijn alle knoppen te programmeren in elke gewenste soort van software. De shift functie maakt het mogelijk om met 4 decks te draaien in midi modus. Het aansluiten van draaitafels of cd-spelers is evenals mogelijk. Wat het nog mooier maakt? Al deze functies kunnen ook tegelijk naast elkaar gebruikt worden!
De Aero heeft de bekende Pioneer feel en kwaliteit. Al de knoppen voelen ferm en hebben een goede response/resolutie. Het apparaat is vrij groot, maar licht voor zijn formaat. Wat het nog extra aantrekkelijk maakt, is dat hij qua layout veel doet denken aan de mixers en cd-spelers van Pioneer. Degenen die hiermee leren draaien kunnen dus gemakkelijk tijdens een optreden met de huidige standaard overweg. Volledige ondersteuning van Rekordbox software maakt het mogelijk om de smartphone of tablet als extra scherm te gebruiken om de muziek te ordenen.
Inclusief alle bijhorende dingen als verpakking, handleiding, cd-rom en de bon. Dit apparaat is gloednieuw, werkt volledig en compleet. Alleen serieuze kopers.
Prijs = 775€
Verdere informatie over specificaties: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...t-details.html
Contacteren via: michaeljaniec@gmail.com / 06-40237314