Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: DJPC (computer in flightcase)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: DJPC (computer in flightcase)

Wegens overstap naar 2000's én een andere lichtsturing gaat ook de laatste Slant-case hier weg.

Het gaat dus om de slant-case, eventueel samen met 2HE lade(met toetsenbord en muis), monitor, aansluitpaneeltje en desktop-pc. De Dateq mixer is reeds verkocht!

Onder de mixer zat altijd een controller gemonteerd (PCDJ DAC en later een Denon HC4500), beide controllers passen hier prima in. Over de monitor zit een stuk plexiglas. Misschien niet op de meest subtiele wijze bevestigd, maar voldoet prima, en belangrijker: de monitor zelf is erdoor in goede staat gebleven.

Bij een goed bod kunnen ook alle onderdelen los weg.

Foto's:
    1
    2
    3
    4

Wat zou je willen voor alleen de flightcase en het beeldscherm?

Comment

De kist is nog in goede staat (voor een flightcase uiteraard), scherm werkt prima maar is natuurlijk niet meer als nieuw. Voor de flightcase samen met het scherm vraag ik 150,-

Mocht vervoer een probleem zijn indien je het niet verzonden wil hebben; ik kom elke zondagavond langs Dordrecht met de auto.

Comment

Dat is mij wel wat te veel dan dat ik er nu aan wil uitgeven helaas.

Comment

Dat kan, ik vraag me dan wel een beetje af wat je zelf in gedachten had, gezien de kist op dit moment nog meer dan 225,- kost nieuw.

Het staat je natuurlijk altijd vrij een bod te doen, ik spreek niet voor niets over een 'vraag'prijs.

Comment

Nog steeds beschikbaar!

Comment

Working...
            X