Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Flightcases Showtec Explorer 250 pro spot & wash

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Flightcases Showtec Explorer 250 pro spot & wash

Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar
    - 1 flightcase voor 2 Showtec Explorer 250 Pro SPOT
    - 1 flightcase voor 2 Showtec Explorer 250 pro WASH

Mocht je een, of beide kisten hebben laat het dan aub even weten, dan komen we er samen helemaal uit.

Remco
    Last edited by dj-drace; Monday-18-03-2013, 15:49.

Heb hier nog wel een flightcase staan waar ze misschien beide in kunnen. Hij is mij eigenlijk te groot en ik twijfel om hem te verkopen.

Wat zijn de maten van de heads? Dan kan ik het eens meten.

Comment

Vergeten om in de startpost te zetten, het gaat om in totaal 4 movingheads, 2 spots en 2 washes. Ik ga de maten straks even voor je opmeten! zou je een foto kunnen maken van de case? :)

Comment

Hier is een foto:

Er zitten nu twee Ypoc 250's in, zelfde model als de Movitec SL250, enzovoort.

Zoals ik zei, ik twijfel sterk om hem te verkopen. Beetje te groot en onpraktisch om voor mij op te slaan. Maar als ik er een mooi prijsje voor kan krijgen kan de keuze natuurlijk makkelijker worden. ;) Je heb toevallig niet twee kleine kistjes liggen waar mijn heads weer in kunnen? Kunnen we ruilen.:p

Comment

Ik heb wel 2 kleine kistjes, maar ik twijfel heel hard of dit gaat passen. heb jij ook een paar afmetingen toevallig?

De kist ziet er goed uit, wat zijn de buitenmaten?

Comment

380mmx380mmx500mm (lxbxh) Met de heads verticaal.

De kist is 59cmx85cmx77cm inc de wielen. Er zitten bluewheels onder waarvan 1 met rem.

Comment

Ik schat toch een 80x60?

edit: zat ik toch goed, heb paar kistjes staan van dat formaat, dus dat zou goed bij het assortiment kisten passen! ik zoek even de afmetingen op

Comment

heb je een foto van de binnenkant trouwens?

Comment

Hier zijn de foto's van de binnenkant, al is photobucket op dit moment aan het uploaden, dus het kan dat je ze even niet kan zien.

Ik heb trouwens drie Ypoc 250's, dus als je drie passende kistjes heb zou dat mooi zijn!

Comment

Helaas! ze gaan niet in de kleintjes passen die ik heb staan. zijn net niet breed genoeg! maar alsnog zou ik interesse hebben in jouw case. wat is je vraagprijs?

Comment

Ik zou het echt niet weten, bied maar wat via PM en dan kijk ik wel of ik er voor dat bedrag vanaf wil. ;)

Jammer dat de kistjes niet passen.

Comment

EISEN AANGEPAST.
                        Flightcase voor de wash niet meer nodig, enkel nog voor 2x de spot.
                        Het gaat op een GLP case officieel bedoeld voor de ypoc 250 / 575. Afbeelding in onderstaande links!
                        klik

klik

Comment

Nog steeds gezocht!

Comment

Kicken pas na 14 dagen inactiviteit.

Comment

kick

Comment

Working...
                              X