Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: Flightcase voor Reloop set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: Flightcase voor Reloop set

Hallo,

Ik ben op zoek naar een flightcase voor me 2 rmp-1 scratch's en me RMX-30 van Reloop, het mag een flightcase van 1 geheel zijn maar ook van 3 delen (volgens mij bestaat dat ook)

Iemand nog over?;p (daarmee bedoel ik trouwens niet dat iemand hem weggeeft, ik betaal er wel voor natuurlijk(ik denk ik zeg het maar even voor de zekerheid))

Mvg,
    Last edited by Robin.; Saturday-04-08-2012, 23:12.

Wat zijn de afmetingen hiervan? incl. of excl. kabels/randapparatuur?

Comment

Oei dat weet ik niet zo, ik zal het eind van de dag even op gaan meten. Ik heb namelijk een flightcase van reloop gezien die was speciaal daarvoor gemaakt dus ik dacht dat de maten niet nodig waren, ik zal even gaan meten en dan hoor je het van me(;

Comment

Sorry voor me late reactie maar ik heb het heel druk, de maat van een RMP-1 (daar heb ik er 2 van) = lengte 34 cm, de breedte 32 cm en de hoogte 12 cm excl bekabeling. (ik weet niet hoe ik dat erbij zou moeten opmeten) bij de rmx-30 = lengte 35,5 cm, breedte 25,5 cm en de hoogte 12 cm

Comment

Oke, dat gaat helaas niet passen.

Comment

Ook niet in 3 delen?

Comment

Dat wel. Er zijn wel flightcases(in 1 en 3 delen), die passen.
              Maar ik heb hier een flightcase staan die weg mag EN daarin gaat het niet in passen.

Sorry dat ik in mijn voorgaande posts een beetje onduidelijk was voor je.

Comment

Oke ik snap het, je was niet heel erg onduidelijk hoor ik heb er gewoon weinig verstand van ;)

Maar heeft iemand anders misschien dan nog een flightcase?

Comment

Ik heb nog de volgende flightcase te koop staan:

ik hoor het wel als je nog interesse hebt.

Comment

Working...
                  X