Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2 stuks DAP Palladium P-2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 2 stuks DAP Palladium P-2000

Te koop: 2 stuks DAP Palladium P-2000 Vintage versterkers. Allebei aangeschaft om een band van eigen geluid te voorzien, maar door gewijzigde plannen zijn ze eigenlijk nog geen 5 keer gebruikt. Geen gebruikssporen en technisch in perfecte staat. Doe me maar een goed bod en misschien zijn ze binnenkort wel van jou !

Heb je misschien foto's van de versterkers? En wat is de prijs waar je aan zit te denken??

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
      Heb je misschien foto's van de versterkers? En wat is de prijs waar je aan zit te denken??
      Foto kan ik morgen wel regelen, ik heb ze netjes in een 19" kist zitten. Prijs denk ik aan zo'n 200,- per stuk, dat zijn ze absoluut waard.

Comment

Zit die nette 19" kist er ook bij voor die €200,00?

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
          Zit die nette 19" kist er ook bij voor die €200,00?
          Ze zitten momenteel in een 14U kist, dus dat zal helaas niet gaan voor die prijs. Wat ik wel kan doen is een 6U kist erbij doen, maar alleen als je allebei de versterkers neemt, dat lijkt mij een meer dan goede deal. De kist is ook net zoals de versterkers in uitstekende staat en diep genoeg voor deze eindtrappen.

Comment

Interesse in één P-2000, is dat mogelijk?

Comment

Originally posted by DJGert-Jan View Post
              Interesse in één P-2000, is dat mogelijk?
              Yup, dat kan uiteraard, prijsindicatie staat al eerder in dit topic.

Comment

Ik stuur u wel een pb :)

Comment

Foto's?:(:(:(

Comment

Working...
                  X