Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zanger(es) & Beatboxer gezocht voor A-capellaGroup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zanger(es) & Beatboxer gezocht voor A-capellaGroup

Hallo allemaal,

Wij zijn van mening dat Zeeland eigenlijk een leuke A-capella groep mist.
    Daarom zijn wij: Eline (Alt) en Ilse (sopraan) op zoek naar wat leuke mensen die dit samen met ons willen oprichten.

Het idee van een Acapella groep is dat je nummers zingt/maakt puur met gebruik van zangstemmen. Er komen totaal geen instrumenten bij kijken.

We zitten nog in de opstartfase en zijn daarom op zoek naar leuke mensen die onze groep aan zouden kunnen vullen. We zijn in ieder geval nog op zoek naar:
    - Een mannelijke leadzanger.
    - 1 of 2 human beatboxers
    - Een vrouwelijke leadzanger (met name voor de altpartijen)
    - Eventueel een man die zowel de lead, 2de als 3de stem op zich durft te nemen.

Qua muzieksoort denken we aan hedendaagse popmuziek. Onderstaande link is een beetje wat we in gedachten hebben. Niet direct wat betreft performance, maar wel wat betreft muzieksoort. Natuurlijk valt hier altijd nog over te praten als we de groep compleet hebben. We willen graag een gezamenlijk overleg.

http://www.youtube.com/watch?v=cNSx1RdPl04

We zijn op zoek naar mensen tussen de 18 en de 30. Val je buiten deze leeftijdscategorie, maar denk je ons wel wat te bieden te hebben? Schroom dan vooral niet om ons een bericht te sturen.

We hopen dat er mensen zijn die net zo enthousiast zijn als ons over dit idee en dat zij contact met ons op willen nemen! We horen graag van jullie.

Groetjes Eline en Ilse

Beatbox

Beste Eline en Ilse

Mijn naam is Jordy Huijgens, ookwel creatif Fx.
    Het lijkt mijn erg leuk om bij een acapella groep te mogen zitten.
    Ik heb niet veel ervaring in optreden, maar wel in beatbox.
    Ik ben 19 jaar en beatbox nu 6 jaar ongeveer.
    Ik doe ook aan looping en dat is ook de reden dat ik graag bij een acapella groep zou willen.

Dus zijn jullie nog opzoek, zo ja?
    Mijn email is JHuijgens1@live.nl
    en mijn facebook: https://www.facebook.com/creatiffx

Met Vriendelijke groet,

Jordy Huijgens

Comment

Jordy Huijgens

Comment

Hey,
        Ik kom met mijn reactie meer dan een jaar te laat. Het is het proberen waard! Ik woon in Zeeland en zoek al superlang zoiets om te doen. Zijn jullie toevallig nog op zoek? Mocht dat zo zijn, dan wil ik bij deze in ieder geval mijn e-mail achterlaten! xcharlotteeeb@gmail.com!

Comment

Working...
        X