Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ/Producer Fissalosophy zoekt vaste MC tijdens dj shows/acts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ/Producer Fissalosophy zoekt vaste MC tijdens dj shows/acts

Hallo MC's

Ik ben Tim Schellekens en ben 20 jaar oud.

Ben al sinds een tijdje bezig met het plannen van een nieuwe DJ/Artist concept die zich vooral focust op DJ Acts in clubs, evenementen en op festivals.

Het doel van Fissalosophy is om speciale dj acts neer te zetten met de jeugd als doelgroep.

De genres die vooral worden gedraait tijdens een Fissalosophy DJ act zijn: Eclectic, Moombahton, Club, Bubbling, (Dutch) Urban/Hip-Hop, Dirty Dancehall, Dirty Bass House, Trap en Dirty Dutch.

Maar dat kan ik natuurlijk niet alleen...

Ik heb zelf al bijna 7 jaar ervaring met draaien en 5 jaar met produceren (heb tijdje contact gehad met martin garrix via de mail want maakte toen der tijd veel house), wil het nu met Fissalosophy wat meer gaan focussen op de bovenstaande stijlen (dus ook voor onze acts wat mash-ups en remixes maken).

Ik draai zelf nu op een cdj2000nxs + djm900nxs set.

Dus ben jij een MC (het liefst 18 jaar of ouder) en lijkt het jou leuk om het vak wat professioneler aan te pakken en verschillende podia te veroveren doormiddel van onderdeel te zijn van Fissalosophy

Reageer dan nu of mail me via: music.fissalosophy@gmail.com

ps. Ik woon in Sint-Michiels Gestel onder 's-Hertogenbosch in Noord-Brabant, dus hoe dichter je bij 's-Hertogenbosch woont hoe beter.
Working...
X