Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Vibe zoekt nog 1 DJ en 1 MC voor DJ acts in clubs, evenementen en festivals.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Team Vibe zoekt nog 1 DJ en 1 MC voor DJ acts in clubs, evenementen en festivals.

Hallo DJ's en MC's,

Ik ben Tim Schellekens en ben 18 jaar oud.

Ben al sinds een tijdje bezig met het plannen van een nieuwe DJ Team die zich vooral focust op DJ Acts in clubs, evenementen en op festivals.

Het doel van Team Vibe is om speciale dj acts neer te zetten met de jeugd als doelgroep (rond de 18 jaar oud).

De genres die vooral worden gedraait tijdens een Team Vibe DJ act zijn: Eclectic, Moombahton, Club, Party, Deep House en Urban.

Maar dat kan ik natuurlijk niet alleen...

Ik heb zelf al bijna 4 jaar ervaring met draaien en 3 jaar met produceren (heb tijdje contact gehad met martin garrix via de mail want maakte toen der tijd veel house), wil het nu met Team Vibe wat meer gaan focussen op de bovenstaande stijlen (dus ook voor onze acts wat mash-ups en remixes maken).

Ik heb zelf kwa aparatuur een pioneer set (2x pioneer cdj2000nxs en 1x pioneer djm900nxs) en 2x electro voice elx115p actieve speakers met statieven, wat lichten en een inklapbare dj booth.

We kunnen natuurlijk altijd onze apparatuur combineren.

Ik heb een kleine promo mix voor Team Vibe gemaakt van 12 minuten: https://soundcloud.com/teamvibe/team-vibe-party-mix-1

Dus ben jij een DJ of een MC en lijkt het jou leuk om het vak wat professioneler aan te pakken en verschillende podia te veroveren doormiddel van onderdeel te zijn van Team Vibe.

Reageer dan nu of mail me via: boekingen.djtim@gmail.com

ps. Ik woon in Sint-Michiels Gestel onder 's-Hertogenbosch in Noord-Brabant, dus hoe dichter je bij 's-Hertogenbosch woont hoe beter.
Working...
X