Announcement

Collapse
No announcement yet.

HELP! MC gezocht voor morgenavond in een club ±1500 man

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HELP! MC gezocht voor morgenavond in een club ±1500 man

Last minute ben ik opzoek naar een MC voor een discotheek in Noord-Brabant morgenavond van 0.00 tot 4.00 (eigenlijk zondag ochtend dus).
    Ik ben ter aanvulling van mijn act op zoek naar een MC en om het eens uit te proberen had ik er voor morgen een vast gelegd. Echter heeft deze vandaag afgemeld dus ben ik met spoed op zoek naar een waardige vervanger! Het kan dus zijn als het bevalt dat je vaker terug mag komen.

De club ligt in midden-brabant tegen de Belgische grens. Er wordt vooral commerciėle house gedraaid met invloeden van R&B en top40. Heel af en toe een hardstyleplaatje of een FeestDJRuud knaller!
    De wensen aan de MC zijn dat deze persoonlijk is. Niet te stoer en te ruig, maar juist open en persoonlijk naar het publiek toe. Zeg maar de tegenhanger van arrogant.
    Er is een gage van 100,- mogelijk (ex BTW) voor 4uurtjes (0.00 tot 4.00u), daarbij zit drank voor de gehele avond en een broodje of snack na afloop inbegrepen.

Draadloze mic van Shure is aanwezig.

Heb je interesse of ken je iemand? Neem even contact op via de PB.
    Vermeld je gegevens en gage. Ook even een woonplaats of regio waar je vandaan komt.

Mijn dank is groot!
Working...
X