Announcement

Collapse
No announcement yet.

Christelijke drummer gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Christelijke drummer gezocht!

Beste drummer/drumster,

Ben jij tussen de 18 en 25 en ben je een christelijke drummer/drumster die op zoek is een gezellige band? In dat geval wil ik je graag ons voorstellen. Wij, SuitUp, zijn een christelijke/katholieke band. We spelen worshipnummers op tienerkampen, maar willen graag een stapje verder groeien naar een bredere doelgroep!

Met onze muziek willen wij het geloof uitdragen, niet alleen door mensen in gebed te brengen, maar ook om te delen hoe het geloof werkt in ons leven. We spelen wel wat nummer van Hillsong en Bethelmusic, maar we spelen ook graag numemrs van Planetshakers en DC talk. Ook nummers die helemaal niet bekend zijn binnen de christelijke wereld! We zijn ook bezig met het schrijven van eigen nummers!

Onze band bestaat op het moment uit 2 zangers (waarvan een ook gitaar speelt), een zangeres, een gitarist, een pianist, een drummer en een bassist (de bassist gaat stoppen en de drummer gaat bassen).

Hier een video van ons: https://youtu.be/bWgObDTMMps?t=1615

Ge´nteresseerd? stuur me een berichtje, of liever mail mij: willemvanzutven1999@gmail.com

Groetjes!
Working...
X