Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ aangeboden, omgeving Flevoland.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ aangeboden, omgeving Flevoland.

Iets te vieren? Bruiloft of verjaardag?Ik ben een allround dj met twintig jaar ervaring!

Voor een fatsoenlijk tarief is alles geregeld! Kijk voor meer informatie op http://www.djrooster.nl

graag tot ziens!

heb geen behoefte aan een handige laptop? ik zie op je foto's dat je een gewone desktop mee sjouwt.

Comment

Haha, nee bedankt. De desktop is bewust, zodat ik er een groot scherm aan kan hangen. Bovendien heb ik er twee hd's in zitten. maar bedankt voor de tip (en het checken van mijn site) :-)

Comment

Originally posted by DJ Rooster View Post
        Haha, nee bedankt. De desktop is bewust, zodat ik er een groot scherm aan kan hangen. Bovendien heb ik er twee hd's in zitten. maar bedankt voor de tip (en het checken van mijn site) :-)
        nu ik ook zo denk. als je al met al die spullen loopt te sjouwen maakt het ook niet zo veel uit of je een kilootje pc meer bij je hebt :p
        maar dan moet je wel goed omgaan met je scherm. XD
        mijn oom had 1x een 50 inch plasma tv van 2700 euro plat in zijn auto gelegd en kwam er kapot uit.....

Comment

Bestaan cases voor hè ;)

Voor verschillende open dagen van bijvoorbeeld manege's gebruiken we 2 grote schermen om op verschillende locaties op het terrein live beelden
          van de 'paardenshows' te vertonen. Die zitten ook alle 2 in mooi flightcases. Maar goed ook, want de statieven ervoor zijn niet te tillen.

Comment

Originally posted by Groninger View Post
            Bestaan cases voor hè ;)

Voor verschillende open dagen van bijvoorbeeld manege's gebruiken we 2 grote schermen om op verschillende locaties op het terrein live beelden
            van de 'paardenshows' te vertonen. Die zitten ook alle 2 in mooi flightcases. Maar goed ook, want de statieven ervoor zijn niet te tillen.
            das waar ja maar schermen blijven fragiele opjecten. zelfs in een flightcase kunnen ze nog aardig snel kapot gaan (of je moet echt een dikke laag bescherm schuim erin hebben zitten en/of een glasplaat ofzo voor de pixels hebben wat ik af en toe heb gezien bij wat oudere groote tv schermen )

Comment

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
              das waar ja maar schermen blijven fragiele opjecten. zelfs in een flightcase kunnen ze nog aardig snel kapot gaan (of je moet echt een dikke laag bescherm schuim erin hebben zitten en/of een glasplaat ofzo voor de pixels hebben wat ik af en toe heb gezien bij wat oudere groote tv schermen )
              zelfs in een flightcase kunnen ze nog aardig snel kapot gaan
              waar baseer jij deze informatie op als ik vragen mag, ervaring ermee?

of je moet echt een dikke laag bescherm schuim erin hebben zitten
              zal dan wel hè? zijn tenslotte flightcases special gemaakt voor (tv)schermen...

Comment

Volgens mij ging het hier over een drive-in show die zich wil presenteren in flevoland.

Tip voor de ts. Hier zal je er eigenlijk maar bar weinig aan hebben om je te profileren van hey ik heb een drive-in show. Niet lullig bedoelt maar hier lopen een hele boel andere rond die eigenlijk nagenoeg net als jij juist een drive-in show hebben ( of soortgelijk )

Of het nooit wat op zal leveren? Ik durf het niet te zeggen maar verwacht het eigenlijk heel eerlijk niet. Je zal meer resultaat boeken met een marktplaats of andere sites waar ook mensen komen die niet in dit wereldje zitten en echt op zoek zijn naar juist wel een drive-in.

dan @ Daan.

Sorry het intereseert me echt gene ene moer dat je oom een tv in zijn auto heeft gelegd en dat deze kapot is gegaan. Ik zou ok niet weten waarom wij dat zouden willen weten. Ook erg fijn om het detail dat dit scherm dan 2700 euro heeft gekost boeit me eigenlijk helemaal niets.

Enne het klopt flightcase erom geen enkel probleem. Dan kan je het gewoon zorgeloos overal elke keer weer zo mee naar toe nemen.
                Enne tip van de dag. Bijna iedere dwaas weet dat je een plasma ALTIJD rechtop moet vervoeren.
                Ook kan het zelfs gewoon heel blijven in een kartonnen doos met een stuk piepschuim. Zo sturen ze die dingen heel de wereld over ik zie dus echt niet waarom een juiste degelijke flightcase ook maar iets van een probleem hoeft te geven. Ik heb er in ieder geval nog nooit ooit 1 defect uit gehaald die gesneuveld was door transport.

Dus toe voeg iets toe aan de info waar het overgaat. Bel hem op van hey ik heb een feest en zoek nog een drive-in of geef een echte tip / suggestie waar over nagedacht is. Want ook weer hier totaal niets waaruit enige vorm van ervaring blijkt waar wel op aangestuurd word. Er zijn namelijk enorm veel gewone normale pc's die gebruikt worden. Sterker nog zit je op een grote serieuze projecte dan zie je ze zelfs nog meer dan regelmatig. Een mooie 19 inch pc ingebouwd in een rackje. Alles eropaan gesloten en dan klik scherm en klaar.

Comment

Beste mensen, iedereen bedankt voor de tips en reacties! Uiteraard adverteer ik al op diverse andere sites, maar dacht meer van: het kan geen kwaad.

Comment

Working...
                  X