Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Talent gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Talent gezocht!

Binnenkort gaat het nieuwste, coolste en hipste radiostation van het internet open. Wij gaan ons richten op mensen van alle leeftijden en worden een showradio. Zo min mogelijk losse casual uurtjes, maar zoveel mogelijk te gekke leuke shows! Heb jij ervaring als DJ, een goede microfoon en ben je op zoek naar een leuke nieuwe draaiplek? Stuur dan je motivatie + demo, van minimaal 30 sec (waarin je doet alsof je draait) naar Personeelszaken@TomFM.nl.

Misschien mogen we jou dan binnenkort begroeten als nieuwe DJ!

Hallo! Ik ben erg geinteresseert. Ik wou samen met mijn vriend een internet radio gaan opzetten, we hebben nog niet heel veel actie ondernomen, en misschien is het leuker als we samen kunnen werken met jullie, zou ik de naam mogen weten die je in gedachte had? Dan kunnen wij een demootje gaan opnemen;). Ik zal mij even voorstellen:
    Hallo! Ik ben Jesper, ik ben 12 jaar oud, samen met mijn vriend Berend(13 jaar oud) ben ik DJ FleatBeat.
    We hebben goede microfoons, en andere apparatuur.
    Wat staat er in mijn studio:
    -1x Logitech X-230 speakers(Deze wil ik misschien gaan vervangen door studio monitoren)
    -1x Shure SRH750DJ Hoofdtelefoon
    -1x Devine BM-600 Studio Microfoon
    -1x Behringer U-Phoria UM2 USB audio interface
    -1x Samsung SyncMaster S24B150 Monitor
    -1x Samsung SyncMaster S22B300 Monitor
    -1x Reloop Beatmix(Waar ik bij de radio eigenlijk niks aan heb aangezien dit een midi controller is:))
    -1x Een goede PC:)
    En nog wat andere basis apparatuur(Denk aan muis, toetsenbord etc.)
    Mijn vriend Berend heeft ook nog een hoop goede apparatuur staan, waarvan ik niet precies de modelnamen enzo van weet:P
    Naast de DEMO van SAM Broadcaster(Waar ik dan ook weer helemaal niks van snapxD), heb ik geen software voor het maken van radio.
    Ik hoop dat je nu wel genoeg weet over mij, en wat ik te bieden heb, voor vragen kan je me toevoegen op skype: jesperbloem, of mailen naar fleatbeat.bl@gmail.com

Groet,
    Jesper:)

Comment

Working...
    X