Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende Dj Zoekt Oprdrachten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende Dj Zoekt Oprdrachten

Beste lezer. Ik ben Philip Ritmeester en kom uit Harderwijk ik ben sinds kort bezig als Dj. Ik wil nu graag ervaring opdoen en zoek daarom opdrachten.

Ik heb geen geld om aparatuur mee te nemen wel kan ik mijn laptop meenemen waarop ik mijn muziek draai.

Mijn ervaringen zijn vooral goed bij de Radio.

Bij HarderwijkFM mag ik een radio Programma doen en ik heb zelf een eigen Radio zender gehad.

Dit was vrijwillig maar ik wil dus graag gaan verdienen.

Wat zoek ik?

Ik zoek mensen die een beginnende Dj in Harderwijk, Ermelo of Nunspeet nodig hebben. Ik wil graag ervaring opdoen met het draaien.

Ik hoop er redelijk op betaald te worden toch laat ik de prijs bepalen omdat ik nog een beginner ben.

Ik heb alleen een laptop maar mochten er mogelijkheden zijn om deze aan te sluiten op boxen of een draai tafel dan zou dit super zijn.

Voor ik start kan ik bij interesse langs komen met mijn eigen CD waarop ik 7 nummers heb staan die ik heb geremixt.

Ik hoop erg dat er mensen zijn die interesse hebben. Graag ontvang ik wel info over wat voor muziek er gedraaid moet worden ik zal deze dan downloaden. Mochten jullie zelf CD's hebben kan ik die ook afspelen met mijn eigen Virtual DJ PRO 7.

Ik hoop dat er interesse is.

Vriendelijke groeten,

Philip Ritmeester
Working...
X