Announcement

Collapse
No announcement yet.

(Beginnende) DJ gezocht, geen eigen (audio) apparatuur noodzakelijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (Beginnende) DJ gezocht, geen eigen (audio) apparatuur noodzakelijk

Beste DJ's,

Waar ik dus naar opzoek ben:

- Beginnende allround DJ, die regelmatig wil gaan draaien

Waarom?

Het is heel simpel, ik wil graag een zakcentje bijverdienen en zoek daarom DJ's in samenwerkingsverband. Wat ik doe: ik zoek/zorg voor klussen en wil dan 25% van de opbrengst van de klussen (het is dus echt alleen voor de klussen waar je ook echt draait en die je via mij hebt gekregen). Eventueel kan ik ook zorgen dat je apparatuur kan lenen van mij, maar dan wil een hoger percentage (licht er aan hoeveel/wat je leent). Wel moet je dan zelf de apparatuur bij mij (in Arnhem) komen ophalen en terugbrengen (eerste keren met borg).

Heb je interesse? Stuur me maar een pm.

Met vriendelijke groet,

Suzanne

klinkt interessant
    Last edited by ben stilo; Wednesday-09-04-2014, 19:31.

Comment

Wat voor feesten?

Comment

Ik zou graag mee willen werken ik ben sinds 5 dagen bezig als Dj ik kan zelf al Remixen en mixen. In faden gaat ook. Goed. Ik doe momenteel alles via de pc en wil graag klussen in Harderwijk, Ermelo of Nunspeet.

Bij klussen vindt 25 % prima maar eventueel 30 of 35 % ook prima.

Ik ben dus net bezig en wil graag ervaring op doen.

Gisteren heb ik een mix voor mijn tante haar verjaardag gemaakt die super uit pakte. Ook heb ik al een CD gemaakt met 7 nummers die ik op internet heb gedownload maar voor ik ze op cd zette een Remix van gemaakt heb. Ik ben al lang opzoek naar opdrachten alleen kan ik ze niet vinden.

Enkel de Lokale omroep heeft aangeboden of ik een programma bij hun wil doen maar dat is vrij willig en ik wil dus graag wat verdienen.

Mocht je voor mij kiezen ben ik eventueel bereid om voor 30 % of 35 % mee te werken. Dit lijkt mij een mooie deal.

Hopelijk is dit wat. Verder ben ik te bereiken via:

philip.ritmeester@

Comment

Re Beginnende Dj gezocht

Ik zou graag mee willen werken ik ben sinds 5 dagen bezig als Dj ik kan zelf al Remixen en mixen. In faden gaat ook. Goed. Ik doe momenteel alles via de pc en wil graag klussen in Harderwijk, Ermelo of Nunspeet.

Gisteren heb ik een mix voor mijn tante haar verjaardag gemaakt die super uit pakte. Ook heb ik al een CD gemaakt met 7 nummers die ik op internet heb gedownload maar voor ik ze op cd zette een Remix van gemaakt heb. Ik ben al lang opzoek naar opdrachten alleen kan ik ze niet vinden.

Enkel de Lokale omroep heeft aangeboden of ik een programma bij hun wil doen maar dat is vrij willig en ik wil dus graag wat verdienen.

Mocht je voor mij kiezen ben ik eventueel bereid om voor 30 % of 35 % mee te werken. Dit lijkt mij een mooie deal.

Hopelijk is dit wat. Verder ben ik te bereiken via:

philip.ritmeester@

Comment

Re Beginnende Dj gezocht

Hopelijk is dit wat.

Ik w8 op de reactie!

Comment

Srry mijn reactie wou niet plaatsen nu staat ie er dubbel dat was niet de bedoeling!

Comment

Dubbel Berichten

Srry mijn reactie wou niet plaatsen nu staat ie er dubbel dat was niet de bedoeling!

Comment

Sorry ik heb dit topic niet meer in de gaten gehouden, aangezien ik alle pb's via de mail kreeg. Ik heb dus niet meer ingelogd, maar hij mag nu dicht. Ik heb genoeg DJ's gevonden.

Veel succes iederen met het zoeken van opdrachten!

Met muzikale-groetjes,

Speaker

Comment

Ches & martijn

Heey Suzanne,

Wij zijn Ches en Martijn en vinden jouw deal wel interessant! Wij komen uit Rotterdam en hebben tot nu toe op schoolfeesten en en een club gestaan. gelukkig was dat met succes!
                    We zijn nu alweer 9 maandjes ermee aan de gang, en waarvoor we nog op niet zoveel plekken hebben gedraait?
                    Dat is omdat wij t heel belangrijk vinden kwaliteit te kunne leveren en er een geslaagd feestje van te maken, vandaar dat we de eerste 8 maanden nog nergens gingen draaien maar alleenmaar oefenen.
                    Daarom willen we nu zoveel mogelijk gaan draaien:)
                    Ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd ik zou graag wat van je horen!
                    Je kan me bereiken op me nummer 0614998020 of op me email; Chesreyedwardson@hotmail.com

groetjes Ches en martijn!

Comment

Working...
                    X