Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opdrachten gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opdrachten gezocht!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eddy van Yren, ik ben 29 jaar en woonachtig in Zwijndrecht (ZH).

Na een aantal jaren op de voetbal de muziek te hebben verzorgd op familiedagen en toernooien, wil ik wat meer ervaring op doen als DJ.
    Ik zou heel graag wat meer muziek willen draaien op feesten en partijen.

Wie kan mij helpen bij het vinden van opdrachten om meer ervaring op te doen?
    Ik heb zelf (nog) geen apparatuur maar huur deze. Wel een uitgebreid muziek bestand, waardoor ik me kan aanpassen aan de gewenste muziek.

Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het graag via dit forum of stuur mij een mailtje : remoli.music@outlook.com

Gr.
    Eddy

Heb je al een website? Dat is tegenwoordig een van de belangrijkste dingen om gevonden te worden. Hier heb ik een aantal tips op een rijtje gezet.

Ook visitekaartjes uitdelen op feestjes is belangrijk maar dat levert voor mij persoonlijk maar heel af en toe een optreden op (en nee, ik ben geen slechte dj :p).
    Last edited by Geluid-en-licht.com; Thursday-26-09-2013, 12:00.

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
      Heb je al een website? Dat is tegenwoordig een van de belangrijkste dingen om gevonden te worden. Hier heb ik een aantal tips op een rijtje gezet.

Ook visitekaartjes uitdelen op feestjes is belangrijk maar dat levert voor mij persoonlijk maar heel af en toe een optreden op (en nee, ik ben geen slechte dj :p).
      Nee heb op dit moment nog geen website. Visitekaartjes ook nog niet.
      Maar dat komt omdat ik echt nog een rookie ben haha.
      Het feestje waar ik volgende week moet draaien heb ik ook via de voetbal gekregen en verder eigenlijk nog niks.

Door op wat meer feesten en partijen te draaien krijg ik niet alleen meer ervaring maar wil voor mezelf dan ook echt beslissen of dat ik he zo ontzettend leuk vind om eigen apparatuur aan te schaffen.
      Momenteel huur ik ergens apparatuur. Maar dat is toch altijd even wennen.

Comment

Tja als mensen buiten de voetbal niet weten dat je dj bent zal je ook niet gevraagd worden als dj natuurlijk. Ik ga ook niet in de supermarkt aan iedereen vragen of hij toevallig dj is ;-)

Comment

In deze fase moet je het hebben van mond-tot-mond reclame. Zo kun je wat ervaring opdoen. Het is nu nog niet van belang dat je op de bruiloft of verjaardag van onbekenden gaat draaien.

Comment

Working...
          X