Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ gezocht in Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ gezocht in Amsterdam

Al een jaar of 5 verzorg ik als DJ op allerlei feestjes de muziek. De laatste tijd merk ik een toename in het aantal aanvragen en het is me dit jaar al drie gebeurd dat ik een verzoek moest weigeren omdat ik al een feestje had ingepland. Liever zou ik dan iemand doorverwijzen naar een vergelijkbare DJ-dienst. Wie is of kent een All-round DJ die...
    • Minstens een paar jaar ervaring heeft met draaien op besloten feesten (verjaardagen, bruiloften, bedrijfsfeesten)
    • Pop, Rock, Funk, Soul, Disco en House draait van 70's tot nu
    • +/- 150 euro voor een avond rekent, excl. PA
    • Amsterdam en omgeving bedient (Utrecht - Zaanstad - Zandvoort)
    • Gewend is op te treden in feestzaaltjes, huiskamers, (dans)café's, restaurants en kleine clubs

Met diegene zou ik graag in contact komen!

Joris,

ik moet even kijken of we ook in amsterdam willen gaan draaien, wij komen namelijk uit Breda,
    Maar mail me maar dan kunnen we even overleggen en kan ik een paar foto's doorsturen.

Mvg Bonno Meuldijk
    bonno_meuldijk@hotmail.com

Comment

zou niet slecht zijn voor mij ik ga volgende zomer draaien in het buitenland. maar zou zeker bij willen verdienen draai eigen productie en de rest kan ook. laat maar weten collega!

Comment

Ben ik best geintresseerd in !

PM.

Comment

Sinds mijn bericht van bijna een jaar geleden heb ik heel wat reacties gekregen, waarvoor dank! Ik heb er een mailinglist van samengesteld die afgelopen jaar meerdere keren een DJ opleverde voor een vraag die ik zelf niet kon invullen. Soms was dat behoorlijk last-minute, wat pleit voor een langere mailinglist voor een hogere slagingskans. Als er (inmiddels) meer DJ's zijn die zich in het profiel herkennen hoor ik dat dus graag!

Joris,
          www.PlayThatFunkyMusic.nl

Comment

Mooi om wat feedback te horen en dat menig DJ zo aan een klus is geholpen! :)

Comment

Allround dj - werk gebied Noord-Holland - ook voor last minute boekingen!

Goedenavond!

Mogelijk kan ik wat voor je betekenen.

Ik ben een enthousiaste all-round DJ van 28 jaar die nu al ca. 14 jaar muziek draait voor jong en oud.
              Last minute boekingen zijn bij mij ook geen probleem, als ik niks in mijn agenda heb staan kan ik zo komen.

Bij de basis ben ik begonnen als hobby met kinderdisco's en klassenfeesten, dit is uitgegroeid tot grote feesten voor carnaval, kermis, bruiloften (o.a. 25/40 jarig), verjaardagen, kruizer pop weekend (+- 700 man), kroegen etc etc.
              Ik heb eventueel ook zelf alle benodigde apparatuur; speakers (2x 1000W) + versterker (1500W), dubbele cd-spelers, muziek, microfoons, rookmachine, diverse sfeer lichteffecten op standaard (stroboscoop 1700W + 5 kleine, LED Parren, Zwaailampen, Hexacon, Double Derbi, Tomahawk, Exercet, 6x TL Blacklights, laser, etc.), spot+spiegelbol(len), etc.
              Qua muziek draai ik wat gewenst is en pas ik mij uitstekend aan per feest, dat betekend de oude knallers van vroeger (60's, 70's, 80's, 90's, 00's), top40, dance tot de alle lekkerste hits van nu!

Het vervoer is voor mij geen enkel probleem, ik heb zelf een auto en aanhangwagen. Qua kosten ligt het een beetje aan de reisafstand, aantal uren en wat benodigd is, dus dat die ik liever even in overleg.
              Ik woon zelf in omgeving Alkmaar (Heerhugowaard), mijn reguliere gebied is Noord Holland. Mocht het feest verder in het land zijn, dan kan dat natuurlijk altijd in overleg geregeld worden.

Mocht je interesse hebben en/of meer informatie willen dan verneem ik dat graag.

Groetjes Nico Besseling
              (DJ NikosZ)

nicobesseling@hotmail.com

Comment

Goedemiddag, ik heb een eigen dive in voor feesten tot ca 250 personen. Licht en geluid.
                Ik draai al een goeie 20 jaar op diverse (meestal) besloten feesten. Mijn stijl van draaien is over het algemeen Allround, en heb behoorlijke kennis van de muziek van "vroeger". Daarnaast draai ik graag bootlegs en mashups van classics in een house jas. Als je een DJ zoekt die de hele avond house en trance wil draaien, dan haak ik af. Ben je op zoek naar een DJ die op basis van het publiek en de sfeer zijn stijl van draaien aanpast, mag je me altijd mailen.
                Ik ben over het algemeen actief in de regio Flevoland.
                Voor de beeldvorming even een overzicht van de spullen:
                2 x actieve sub behringer b1800D pro
                2 x top B 1500 D pro
                2 sets LED (tcl) parren
                1 grating laser
                1 RGY laser
                1 x Rookmachine
                1 x Led Blacklight
                1 x quadra beam
                1 x Dekker Led
                1 x Dual gem Led
                2 x scanmaster DMX controller.