Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ's gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ's gezocht!

Voor mijn drive in show zoek ik DJ's (of Lichtjockey's en of roadie's), kortom gewoon mensen die het leuk vinden om eens af en toe mee te gaan bij een drive in klus.

Vooral ben ik opzoek naar DJ's die willen draaien voor de drive in show, er zijn veel verschillende soorten feesten dus alle soorten dj's zijn welkom: house dj's, 70,80's dj's, bruiloft dj,s of gewoon allround dj's etc.

ook mensen die (nog) geen dj zijn maar het wel leuk lijken om af en toe eens te draaien op een feestje en het te leren mogen reageren!
    Leeftijd maakt niets uit, we zullen samen bespreken wat je wilt en wat ik wil.

Ik werk in zuid Limburg, vooral in Maastricht en de directe omgeving dus als je in de buurt woont is het wel zo handig.

Vergoeding gaat natuurlijk gewoon in overleg

Alle reacties zijn welkom!

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Erkamp

Offtopic berichten verwijderd. Reageer alleen als je voldoet aan de voorwaarden en daadwerkelijk interesse hebt!!!

Comment

Lightjocky, geluidstechnicus, roadie: Present!
      DJ: Weet nog wel wat voor je.

En ook nog eens uit de buurt.
      Wellicht handig om verder even contact op te nemen via pm of mail?

Comment

Ben een 33 jarige man uit regio Herentals. Ben beginnend dj en zou graag mogelijkheid hebben om ervaring op te doen. Heb veel pc-kennis en ben praktisch aangelegd.
        Draai momenteel met pc en externe controllers.

Ben benieuwd of er voor mij plek is in dit project.

PS: verplaatsen is voor mij geen probleem

Comment

@SLGV, wij hebben contact!

@GDeLaet, Bedankt voor je bericht en ik zal contact met je opnemen.

Als er nog andere geďnteresseerden zijn, reageer gerust!

Comment

Hier een jongen van over een week 14 jaar, eigen drive-in show en zou graag eens mee willen met wat grotere. Vriend van mij (waarmee ik de drive-in doe) zou eventueel ook nog meewillen. Ik ben beginnend DJ, krijg voor mijn verjaardag een DJ controller om eens lekker te gaan oefenen. Heb zelf ook wat lampen hier hangen die ik dan ook bestuur. Verder veel muziekkennis, zo heb ik zaterdag ochtend algemene muziek moeten draaien en dezelfde avond de muziek voor mensen die 25 jaar getrouwd waren.
            Helaas zal de afstand een probleempje zijn. Mocht er ooit nog eens iets zijn in zuid-holland of omgeving zou ik het zeer graag horen.

Comment

beste,
              ben een redelijk ervaren dj.
              draai wekelijks in een vaste club in Belgie maar heb nog wel zin om andere opdrachten bij aan te nemen.
              ben zelf 42 jaar en al meer dan 20 jaar actief als dj en dus van alle muziekgenre's op de hoogte
              Heb zelf een heel grote collectie muziek die momenteel grotendeels op laptop staat.
              Draai zelf met serato
              indien intresse laat maar iets weten

Mvg Patrick

Comment

Hallo Jeroen,

Ik ben een 18 jarige dj, draai vooral in deze tijd van het jaar regelmatig op examen feesten.
                Graag zou ik jou team willen komen versterken! Ik woon in de buurt van Sittard (Midden-Limburg), ik neem aan dat je dit wel iets zegt.

Voor meer informatie kun je me even mailen: luc_vraets@hotmail.com

Alvast bedankt!

Gr. Luc

Comment

Hier aanbod voor licht te doen, wij zelf hebben ook een groot iventaris, wij liggen in Elsloo, ik (14) doe het samen met mijn pa... pm maar! Doen alle soorten muziek behalve hardrock en klassiek ;)
                  iventaris oa.
                  16 ledparren
                  4 movingheads
                  16 ledstrip
                  3 pixelbars
                  9m truss 4kant + 9m enkele pijp
                  eventueel ook nog geluidsset tot 400 man
                  Last edited by nijst001; Monday-28-05-2012, 14:32.

Comment

Ik ben een lichtman die wat meer ervaring wil opdoen. Heb alles geleerd in het theater bij mij op school waarin ik hoofd licht ben geworden en verder door zelf studie. Heb nu wat eigen lampen thuis maar ik wil wat ervaring opdoen daarbuiten.

Alleen ligt Dordrecht wat uit de route, maar als je eens wat heb in zuid-holland/west-Brabant zou het prima kunnen.

Comment

Nog een toevoeging op mijn post, was ik vergeten:
                      DJ kunnen we ook wel regelen in ook heel veel genres...
                      Verder kunnen we ook nog wel een 6tal movingheads en 12 led parren er eenvoudig bij krijgen...

Comment

Beste Lezer,

Wij lazen op uw website dat u DJ'S zocht, nou willen wij 2 super graag de muziek verzorgen op zo'n avond, wij zijn 2 professionele DJ'S die onder andere in stadions voor duizenden mensen hebben gestaan, onze kunsten zijn Om het gezellig te houden en bezig te zijn met het publiek, echter doen wij ook aan verzoek nummers. Wij hebben ons eigen draaitafel, graag zouden wij gebruik willen maken van uw geluidsinstallatie.

Onze tarieven en verdere informatie kunt u vinden op onze website:

Wij hopen graag van u te horen.

U kunt ons bereiken op

MindSpacers@Live.nl

Joost Heijink

Rick Van Regteren

Comment

Dubbelpost

Comment

DJ Lise & Stein

Hey,

Wij zijn Lise (14) & Stein (16), en hebben nog weinig ervaring. Draaien wel op schoolfeesten etc, maar dat was het. We zouden het erg leuk vinden om nog wat ervaring op te doen bij verschillende 'drive-in's. Als je interresse hebt, mail dan naar:
                            lise.smulders@hotmail.com
                            Alvast bedankt!

We bezitten:
                            - Traktor Kontrol X1
                            - Allen & Heath zed14
                            - Behringer eurorack ub1832fx-pro
                            - Behringer xenyx 1832fx
                            - Shure SM58 & diverse andere Shure & Sennheiser mic's
                            - Diverse studio mic's
                            - Handige laptop
                            - Computer met toetsenbord & muis
                            - Spotify

Met vriendelijke groet,
                            Lise (en Stein)
                            Last edited by Lisesmulders2.; Tuesday-26-06-2012, 16:59.

Comment

en waar zitten jullie?...

Comment

Working...
                              X